Jkvarnstrom
Ny medlem
Jibb musik
någon som har låten looptroop feat timbuktu - naive.
i sånna fall svara i gb
i sånna fall svara i gb
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DU HAR VERKLIGEN SMAK DU DÄR! :DPerkal sa:Bror på.
Redman
Methodman
Nas
Jay-Z
Brither Ali
Braille
Jedi mind
Alla låtar där Dj preimer langar beatsen.
Finns mycket mer men pallar inte lääga in mer.
Och finns det nåt som heter Jibbmusik?
När jag lyssnar på hiphop i backen är det för att få en rytmik!
redanklimpen12 sa:bästa jibb låten ÄR HELT KLART SEVEN! LYSSNA PÅ DEN!
Sying ya rag heter den egentligen!Jibelish sa:T.I. Feat. Swizz Beatz - Swing Ya Rag e fan skönaste låten ever!
Gang Starr - Who got gunz e ganska skön den me
Känner bara att jag måste kommentera detta! Hur tänker du när du säger att man "inte mår bra" av att lyssna på rap? Var och en har väl sin musiksmak, eller har jag fel? Om man gillar rap så blir man väl så inåt helvete pepp när man lyssnar på den..? Det gäller fan all musik!MC_BLINGELING sa:Palla att varenda kotte tkr B-Rap e jibbmusik -.- Jibbmusik e musik man mår bra av att höra... Och nej man mår itne bra av att lyssna på RAP för där sjunger dom bara om hur många människor dom dödad idag bree!
WORDcingston sa:pontiak
Riktigt bra musik smak det därWTX sa:Swedish house mafia
deadmau5
erik-e
pryda
John dahlbäck
tiga
lite skön musik som jag lyssnar på i backen.![]()
hur svårt är det att googla det? :S ja han är död. och ja han blev skuten. se filmen "Notorious"Little_Shredder sa:Asså Sjukt bra spellistor och stuffs som folk postat här, addat många sköna låtar i min nya lista. ngn som vill att jag ska posta den? säg bara till. MEN, jag har en fråga. Asså Biggie i Noturious B.I.G, är han död? och blev han skjuten?
Tack för svar för jag och en kompis har slagit vad!