Jibb Pjäxor!

Dinophoto

Ny medlem
Jibb Pjäxor!
Hejhej jag är ute efter ett par Jibb pjäxor, eftersom alpin pjäxor är hårda.
Jag beställde nyligen ett par Salomon Kreation, men jag har lite starkare vader o plösen trycks ut o den blir helt omöjlig att knäppa. Jag var in på stadium o team sportia, intersport idag men kan inte ett par sköna pjäxor med lite större uppe vid plösen o inte så inåt böjd plös.

Snälla behöver hjälp... Vilka skulle passa mig? behöver storlek runt 27.5 eller 28.5!

Är tacksam om ni hjälper till!

Mvh Dino =)

Jibb Pjäxor!
hejhej. jag vet inte hur stora storlekar de går till, men har du testat rossignol blast ? själv tycker ja att dom är peeerfekta :)

Jibb Pjäxor!
du kan ju förlänga spännena annars så att dom går att spänna..

det är ju en lösning ifall du inte hittar någon annan sko!

men som 977 skrev så har jag också hört mycket bra om fulltilt, testade ett par i en butik och de känns som att ha vanliga skor på sig, sjukt låg och väger ingenting! jäkligt ovan känsla men jag tror den är go som fan att åka i när man vant sig

Jibb Pjäxor!
Jag kör med nordica easy move 12, tycker dom e rätt sköna att hoppa med och sånt! Men kan sitta lite löst bara. Men en test är att rekommendera! :)

Senast ändrad:
Jibb Pjäxor!
heej
köpte full tilt booter i går på curb och dom sitter jätte bra på foten, men jag värmde dom så dom fårmade sig efter min fot. =)

Tillbaka
Topp