Jibbarna skippar VM [film, SVT]

fan va fint :) han den sista fick de å låta grymt skojj i åre.. skön åkning av dom också..

kul å se HH utan attityden:) han är chill! all lycka i vinter på tävlingarna boiz

Det finns en kurs som heter "konsten att tala".
då kanske Henke skulle kunna få lite mer flyt mellan orden.. typ till blivande tacktal etc.

QK sa:
Det finns en kurs som heter "konsten att tala".
då kanske Henke skulle kunna få lite mer flyt mellan orden.. typ till blivande tacktal etc.
Hur fan skulle du låta om du pratade inför SVT o typ hela Sverige?
Jävla internet-heroes asså.. pshht.

Senast ändrad:
HH verkade lite nervös, och var inte scherlin med i början och slutet också?

Senast redigerad av en moderator:
QK sa:
Om jag skulle prata för "SVT o typ hela Sverige " så skulle jag antagligen försöka att inte låta korkad.
om jag var du så skulle jag antagligen tänka efter en extra gång innan jag skulle skriva ett inlägg för att inte verka korkad!

BigAir sa:
Noamaan sa:
grymt att se en ödmjuk hh.
Word på den du, trodde det skulle vara en grabb med grillz och kaxig amerikanslang!
Sköna grabbar, men var det inte Scherlin med bruna crowbar i slutet?
scherlin är i japan just nu, så nej de är inte scherlin.
jag kan förklara varför ja stannar upp så mkt och det är för att dom ställde ganska konstiga frågor tyckte ja och då var de så svårt att svara på dom..

hHarlaut sa:
scherlin är i japan just nu, så nej de är inte scherlin.
jag kan förklara varför ja stannar upp så mkt och det är för att dom ställde ganska konstiga frågor tyckte ja och då var de så svårt att svara på dom..
cleeeeeeeaaaaaaant

man blir fan ställt såfort man står framför en kamera å ska prata.. inte lätt hela tiden då.. haha vet själv hur de är.. men jag tyckte HH grejjade de bra :)

han i brunt som va me i mitten å slutet.. vem är den snubben? nån local?

Troligtvis en local eftersom han snackade om att det alltid var kul att bo i Åre osv.
Ja juste, du har ju erfarenhet Jeppenator. Hockeyexperten Jeppenator ;)

han heter Christoffer Kristiansson och är filmare för FNC production..

jeppenator sa:
man blir fan ställt såfort man står framför en kamera å ska prata.. inte lätt hela tiden då.. haha vet själv hur de är.. men jag tyckte HH grejjade de bra :)

han i brunt som va me i mitten å slutet.. vem är den snubben? nån local?
stod det inget om typ kristoffer kristiansson (stavning).tror det stod någon stans

bra inslag, kan lova att dom flesta här hade stammat en aning.. tyckte de va bra jobbat..

Tillbaka
Topp