Simonski
Ny medlem
jibber killar ?
Så du(ni) tycker om fula killar i snygga kläder?Cee sa:Vi tycker bara inte om fula killar i fula kläder...
eller snygga killar i fula kläder?
Så du(ni) tycker om fula killar i snygga kläder?Cee sa:Vi tycker bara inte om fula killar i fula kläder...
en tvåårings intelligens i en tolvårings kropp?andreeas sa:det ända tjejer är bra på är att laga mat och städa huset, så har det alltid varit och kommer alltid och vara
motivering tackandreeas sa:det ända tjejer är bra på är att laga mat och städa huset, så har det alltid varit och kommer alltid och vara
håller med helt o hållet. vafan man bestämmer väl själv vad man tkr e snyggt. ingen som har sagt att SÅ ska de va o SÅ ska de inte va !. detta är sick. förstår inte hur alla jävla dudes orkar !Lee-nus sa:vad ingen verkar ha fattat är att sanningen finns i betraktarens ögon. mao, vad man upplever som snyggt och inte är högst personligt, och det finns ingen absolut sanning. hur svårt kan det vara? det är väl inte så att alla ska behöva enas om vad som är snyggt på killar resp. tjejer? laaaaaaaame, med alla dessa trådar.
Och kanske lite mer ytlig, som du?Cee sa:Äsch de är unga och vet inte bättre. Förhoppningsvis lägger de väl av med den attityden när de väl blir byxmyndiga..
jag tror inte du förstod syftet med denna tråd...J-rockner sa:Dra fan inte alla över en kam. Knappast alla har "asfeta" kläder. Herregud. Om du tar dig tid att skriva ett inlägg så läs fan igenom det före du postar. Herregud..
honey, om du är någonstans typ whistler så KAN du välja och vraka... 1 tjej per 9 killar.trapp91 sa:ungefär samtidigt som du kom fram till det du nu ville ha sagt, så kom jag fram till att vissa jibbertjejer verkar tro att dom kan välja och vraka hur dom vill och är ytliga som få.
(=
behövs det verkligen?hillson sa:motivering tackandreeas sa:det ända tjejer är bra på är att laga mat och städa huset, så har det alltid varit och kommer alltid och vara![]()
YES!, jag visste att lockarna skulle komma till nytta ngn dag! JAG VISSTE DET!Cee sa:men om de har lockigt hår som kikar fram under mössan så är det ju bara min personliga preferens...
ja, man kunde ju tycka att de skulle tänka ett steg till om de nu blir så provocerade av den här tråden... men det är väl önsketänkande - ibland glömmer jag att merparten av folk helt enkelt bara är dumma.ebba-t sa:Det är lite komiskt att alla killar sitter och lackar eller skriver "roliga" inlägg här, när hon skapat en tråd som handlar om exakt samma sak som den tråd en kille skapat om "jibber tjejer" men åt andra hållet.