jibber killar ?

jibber killar ?
andreeas sa:
det ända tjejer är bra på är att laga mat och städa huset, så har det alltid varit och kommer alltid och vara
en tvåårings intelligens i en tolvårings kropp?
eller helt enkelt en kille med misslyckad humor?

ps. det heter 'enda'. 'ändan' är det du tänker med. :)

Senast ändrad:
jibber killar ?
Precis som marer undrar jag om det är inhandling av diverse phat denim basketlinnen på jc boys and girls imorgon, Pax låna mammas jeans!

jibber killar ?
Men herrekud, orka! En snugg kille är en snygg kille, han har den stil han har. Allt handlar om hur skön och charmig han är. Inte så svart att för stå. Bara koppla på charmen grabs!

jibber killar ?
Gnäll inte pojkar, lär istället. För ärligt talat, om ni väl kommer iväg och säsongar kommer det vara cirka 10% tjejer och 90% killar. Dessutom har minst hälften av tjejerna pojkvän.

Om man då vill få till det är det kanske bra att veta vad de typer av tjejer ni skulle träffa där gillar...

jibber killar ?
vad ingen verkar ha fattat är att sanningen finns i betraktarens ögon. mao, vad man upplever som snyggt och inte är högst personligt, och det finns ingen absolut sanning. hur svårt kan det vara? det är väl inte så att alla ska behöva enas om vad som är snyggt på killar resp. tjejer? laaaaaaaame, med alla dessa trådar.

jibber killar ?
Hahhahahahhahaha fyfan va kul !! ja vet inte va ja ska säga o hur ja ska resonera detta. men de förra inägget va jävligt löjligt om ja får säga mitt. dom säger ju samtidigt att det är ett "plus i kanten" om man är tjej o jibbar. men sen om man inte har "jibb"stilen utanför backen så är man feeejk. hur fan ska dom hadet. man får väl va hur fan man vill. vadå fejk?! om man tycker om o jibba så gör man. har väl egentligen inte så mkt med klädstilen utanför backen att göra! . shit alltså. tkr detta är löjligt som alla håller på med !

jibber killar ?
Lee-nus sa:
vad ingen verkar ha fattat är att sanningen finns i betraktarens ögon. mao, vad man upplever som snyggt och inte är högst personligt, och det finns ingen absolut sanning. hur svårt kan det vara? det är väl inte så att alla ska behöva enas om vad som är snyggt på killar resp. tjejer? laaaaaaaame, med alla dessa trådar.
håller med helt o hållet. vafan man bestämmer väl själv vad man tkr e snyggt. ingen som har sagt att SÅ ska de va o SÅ ska de inte va !. detta är sick. förstår inte hur alla jävla dudes orkar !

jibber killar ?
gött att se att det finns lite intelligenta tjejer (och en och annan kille) här på forumet. slitz-attityden som annars verkar vara allmänt rådande på freeride känns ju inte så.... fräsch?

jibber killar ?
Äsch de är unga och vet inte bättre. Förhoppningsvis lägger de väl av med den attityden när de väl blir byxmyndiga..

jibber killar ?
Cee sa:
Äsch de är unga och vet inte bättre. Förhoppningsvis lägger de väl av med den attityden när de väl blir byxmyndiga..
Och kanske lite mer ytlig, som du?

Vissa kanske skulle kika in på någon sida där man diskuterar senaste Elle och Vagabond, de snyggaste underkjolarna och dagens hunk, för det är inte många här som intresserar sig för sånt.

Tror ni letar på fel ställe om ni hänger på afterski i Laax för att hitta den sexigaste och mest vältränade killen att ligga med...

jibber killar ?
hallå hallå :) tjejer är de bästa i världen! dom snyggaste varelser som finns :D Puss,
tycker man ska få klä sig som man vill å känner för,:!

Men om man blir tsm med en flicka som inte gillar stora kläder , så kan man naturligtvis ändra kläderna till nåt mindre än XxL .. blabla

Ett FANTA (Fuck And Never Touch Again) då behöver man inte ändra still, och är en flicka så dum å full å ska börja suga av eller pulla killen i rumpan(a), får hon väl skylla på sig sj om kille var lite för stor och finnig för hennes smak ;D hah^^ aja e inte så duktig på stava , (e inte 12 år- är 17år med lite mindre hjärna än er smarta som e duktig på att stava.) :D:D

PS / "Om nån flicka är sugen på en lite halvmuligkille på17 bast och kan få nån finne då och då när han har ätit choklad så kan ni skriva till mig på Mr.Teilus"

puss å kram gnatt hejs

Senast ändrad:
jibber killar ?
Malika -

Yep, ytlig och ganska oseriös.

Du kanske missade the poin, pojkarna kanske lägger ner attityden att tjejer är för nakenpostrar man har på väggen och tjejer i backen struntar om de har den mest moderna utrustningen. vi vill precis som alla andra ha kul folk att åka skidor med helt enkelt.

men om de har lockigt hår som kikar fram under mössan så är det ju bara min personliga preferens, precis som jag tycker kanada är vackare än franska alperna..

Senast ändrad:
jibber killar ?
Jag tycker bättre om lesbiska tjejer än jibberkillar jag med?

Hur ska man se ut då? Gucci rocken och Prada sneakers? Eller vad?

Baggy kläder är bara för att dölja avsaknaden av muskler, så gå ut o festa på sommaren ist.

jibber killar ?
ungefär samtidigt som du kom fram till det du nu ville ha sagt, så kom jag fram till att vissa jibbertjejer verkar tro att dom kan välja och vraka hur dom vill och är ytliga som få.

(=

jibber killar ?
hur så många kan missa en så uppenbar poäng känns underligt.

jag ser tre möjliga alternativ:
1) ni är livrädda för att klicka på länkar.
2) ni kan inte läsa
3) ni har ännu inte utvecklat en förståelse för ironi

jag hoppas verkligen på nummer 1 eftersom man 1) bör kunna både läsa och uppfatta ironi vid åtminstone nio års ålder 2) om ni svarat nummer 2 inte kan ha så stor glädje av forumet 3) om ni svarat nummer 3 inte kan ha det så lätt här i livet.
har ni svarat nummer 2 är det dock bara bra om ni även passar in på nummer 1 - vem vet var ni hamnar härnäst annars?

Senast ändrad:
jibber killar ?
Jibb/skidkillar är det bästa jue! Så snygga och så bra stil och oftast trevliga! :)

jibber killar ?
trapp91 sa:
ungefär samtidigt som du kom fram till det du nu ville ha sagt, så kom jag fram till att vissa jibbertjejer verkar tro att dom kan välja och vraka hur dom vill och är ytliga som få.

(=
honey, om du är någonstans typ whistler så KAN du välja och vraka... 1 tjej per 9 killar.

jibber killar ?
Det är lite komiskt att alla killar sitter och lackar eller skriver "roliga" inlägg här, när hon skapat en tråd som handlar om exakt samma sak som den tråd en kille skapat om "jibber tjejer" men åt andra hållet.

jibber killar ?
ebba-t sa:
Det är lite komiskt att alla killar sitter och lackar eller skriver "roliga" inlägg här, när hon skapat en tråd som handlar om exakt samma sak som den tråd en kille skapat om "jibber tjejer" men åt andra hållet.
ja, man kunde ju tycka att de skulle tänka ett steg till om de nu blir så provocerade av den här tråden... men det är väl önsketänkande - ibland glömmer jag att merparten av folk helt enkelt bara är dumma.

Tillbaka
Topp