Jibbsession STHLM

Jibbsession STHLM
Haha vilken skön bild på gurra!! :D men helvete vad irriterande att jag inte kunde komma förbi idag! :E

men de va session inne i vitabergsparken imorn väl? vid amfiteatern no? kanske drar förbi o kolla lite där

kul att det är så många som är på på det här! xD

Jibbsession STHLM
I efterdyningarna av den senaste tidens fruktansvärda jibberinvasion av hufvudstaden bör det meddelas att Team Van Damn drog sitt "strå" till "stacken" redan på nyårsafton då observatorilunden fylldes av förnedrande åkning...

check: www.vandamn.se - en sida fylld med förnedring

Jibbsession STHLM
Fan vad skönt att äntligen se lite ironi i skidbranschen! De här grabbarna är fan KUNGAR! Jag är så trött på uppsmäckade jibbers med brallorna vid knäna. Mer sånt här!

Jibbsession STHLM
Jag skulle vilja ha några bilder på mig från igår om det finns! När jag ramla baklänges på förmiddagen vid railet på andra sidan observatorielunden det skulle jag vilja ha bild på... och när jag hoppa på hoppet bredvid mcdonalds nåra gånger..

Jibbsession STHLM
Nu blev det ett jävla tjat på filmen här asså.. =P
Det tar en stund att klippa ihop..
Och sedan så försöker jag få tag på de vars musik jag vill använda till filmen för att få tillåtelse..

men så ni vet så hoppas jag kunna bli klar med filmen den här veckan iaf..

Förresten.. Alla åkare som vill ha creds i slutet av filmen kan väl skicka mig ett inlägg där ni skriver både för- och efternamn..

Ride on..
/R

Jibbsession STHLM
www.krieg.se/skidbilder.rar

så där, äntligen är bilderna uppe
dom tankas ner i en .rar-fil

Det är dom bilderna som min pappa tog från baksidan på obsan vid trappan som vi hoppade över
Tack till min vän Raba som hostar den sidan och han tar gärna emot donationer

nu vill jag se de andra bilderna som togs där. jag minns att det var en hel massa fotografer där!

Jibbsession STHLM
Fan, heder till Henning som drog igång det här... e det nån spom vet om det blir nå i helgen?? nån annan stanns vore ju pockså kul.. lite omväxling..

take care

Jibbsession STHLM
Tar "bara" 1 timme för mig ^^
Ja, fan riktigt kul var det, as trevligt folk, skön åkning.

Lär inte finnas snö till nästa helg :/
skaju vara +3 - +6 till på torsdag vadjag vet.

Jibbsession STHLM
Ska bli kallt på fredag...

Annars köra Hammarbybacken? ;)

Edit:
Flottsbro har bättre park, men h-backen är lite mer lättillgänglig...

Jibbsession STHLM
Word!

gurra, jag laddade hem dina bilder, men jag kunde inte öpna de å se på dem? :S
finns det ignet annat sätt du kan ladda upp dem?

Jibbsession STHLM
jag mailade bilderna till min kompis i .zip-format sen var det han som lade upp bilderna i .rar-format. Det är han som hostar krieg.se. Jag kan fråga honom om han kan lägga upp dom som .zip istället.

Av ren nyfikenhet undrar jag hur det går med andras bilder/filmer från helgens jibbsession? Vore kul att se dom

Jibbsession STHLM
Skulle vilja se bilderna från hoppet vid stadsbiblioteket. Ifall nån som fotade då vill lägga upp filmer/bilder eller skicka skulle vara bra. Jag gjorde bättre hopp där än vid railet på andra sidan. Har läst att det ska bli nån av film av allt skulle vara svinkul att se...

Jibbsession STHLM
Här kommer lite bilder som jag tog:

www.beeimages.se/gallery ..

OBS! detta är min första gång som jag fotar skidåkning , åker inte ens skidor själv :P ..

Kommentarer är välkomna..

MVH Billy

Jibbsession STHLM
Gurra_skoj : Tackar Tackar :) , ser fram emot att få fota lite mer skidor/snowboard iår..

Får försöka hänga här å se när de blir några tävlingar..

MVH Billy

Jibbsession STHLM
fortfarande bara billy och gurra som lagt upp bilder? kunde inte tanka gurras här på jobbet, djevla sys admins! men billy hade några sköna! hehe vem va tomten i dom röda kläderna? tokskönt tema! tummen upp! men det måste väl finnas ännu fler bilder?

synd att det har varit +grader hela veckan, kommer nog dröja tills nästa vända snö kommer. eller någon kanske har hört något?

ciao - Jens

EDIT: WOW! que the snow gods! be excellent out there! make me proud! let it rip!
dang! intressant väder indeed, må jag säga. kanske man kan leta upp en sjysst backe imorn.. hoppas hoppas!

Tillbaka
Topp