Jibbskola?

Jibbskola?
Öh, måste du gå i jibb-skola, förhoppningsvis kan du kvalificera in dig i en jibbskola i sunne, jag är själv ledare för den, bara du inte åker telemark eller snowblades *host* så kan jag hjälpa dig, vi ses i sunne v.9

Jibbskola?
Annars finns det freeridecamp i åre (har funnits iaf), ring 0647-17700 det är bokningen och hör om dom fortfarande kör det och när. Vanligtvis brukar de bara köra det under sport och påsklovs veckorna.
Lycka till

Jibbskola?
Engelberg 1337s Jibbskola kan jag ju varmt rekomendera azzå den slår de mesta!
så om du ska te nån så e de te han kysss

Jibbskola?
Jag skulle också ara intresserad av jibb-skola i sunne... Är det svårt att kvalificera sig in? (dålig formulering, ja) Tack på förhand!

Jibbskola?
jo, v.9 drar de av till sunne, dock inte 100% säkert, ska försöka få med mig lite proffs från Schweiz o frankrike som kan bygga en fet FP, det blir nog en hel del tricks å sånt

Jibbskola?
Haha... Det lät på formuleringen på det första svaret som att man måste ha kommit ganska långt i sin åkning... "förhoppningsvis kan du kvalificera in dig i en jibbskola i sunne", därav mina kanske idiotiska frågor och inlägg! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag gjort någon upprörd eller förstört dagen för någon.

Jibbskola?
skicka ett fr-mail om du är intresserad, märker jag att intresset är stort kommer jag att hålla 2 jibbskolor i vinter

Jibbskola?
alltså!!! va ede här!! hahahahahahaha!!! "jibbskola"!!!!,, nbu får ni ta och rycka upp er!!! tänker ni gå¨i en jibbskola!! varför??? e ni rädda att slå er om ni inte vet hur ni ska göra??,,,,

ni kommer ramla dom första gångerna oavsett om ni betalar någon för att stå och säga hur du ska göra.

ett ända gott råd här sen ede bara och "do it the hard way",,,

satsa och fega inte ur,, då får du ont,,, och, luta dig frammåt annars finns STOR risk att du halkar baklänges och,, ja du förstår,,,,..

många gör det felet i början de tror inte att det ska glid, lutar sig bakåt, och ramlar av,,, men tro mig DET GLIDER!!!

förlåt tilkl alla som tog illa upp för det jag skrivigt, men ade inget illa,, men de är bara sanningen,,

peace out!!

///Trouth hurts ;)

Jibbskola?
AA, jag har snackar med "engelberg-1337" mötte honom i Engelberg i offpisten, jibbskolan blir av v.9 i Sunne, avgift :150:- eller en öl i toppstugan... jag e självbokad så de finns 14 platser kvar... först till kvarn

Tillbaka
Topp