Jibbspel.

LeoW

Medlem
Jibbspel.
Är det någon mer än jag som stör mig på att EA games ger ut nya fotboll/hockey spel varje år men inte ett enda jibb/skidspel förutom det grymt orealistiska SSX?

Ea kanske inte har förstått hur många som sitter och väntar på ett realistiskt jibb/skidspel...

För att iallafall försöka ändra på detta så tycker jag att vi gör en namnlista och skickar iväg ett mail, eller ett brev, till EA om en efterfrågan av ett jibbspel. Det är iallafall värt ett försök. :)

Tänk om det skulle finnas ett Jibbspel som är lika bra som Skate är för skateboard och FIFA är för fotboll, skulle inte ni köpa det?!

Peace!

Jibbspel.
Klart jag skulle köpa det spelet om det kom men du kan inte jämföra fotboll/hockey med jibbing. De är ju de största sporterna i världen så det är inte konstigt att det görs så många spel.

Det skulle vara kul med ett skidspel som var som shuan white snowboarding så man kan både köra puder och park.

Skapa en namnlista som du lägger ut här och på newsshoolers. Räcker inte med bara folk från freeride.

Jibbspel.
finns en grupp på facebook redan.. och där är de massa medlemmar.. dom heter nått i stil med "ea games, make a skiing game like skate" eller nått sånt..

har ju vart uppe i forumet massor av gånger! men är svårt att få igenom detta.. eftersom ea games isåfall lär lägga ner nått år på programering.. och dom måste veta om de är värt det.. :P hehe

fotbollspel vet dom ju att det kommer sälja, samma med hockey.. men skidspel? hm.

Jibbspel.
jeppenator sa:
finns en grupp på facebook redan.. och där är de massa medlemmar.. dom heter nått i stil med "ea games, make a skiing game like skate" eller nått sånt..

har ju vart uppe i forumet massor av gånger! men är svårt att få igenom detta.. eftersom ea games isåfall lär lägga ner nått år på programering.. och dom måste veta om de är värt det.. :P hehe

fotbollspel vet dom ju att det kommer sälja, samma med hockey.. men skidspel? hm.
Det är d vi måste övertyga dom!! :D vi måste visa att det finns en efterfrågan ;)

Snödjup

Tillbaka
Topp