Här på freeride shopenJens_F sa:tjena. vart finns hoodarna att köpa då ??
jaa de vet ja men finns inget annan sida att kunna köpa från ??Bajskorven sa:Här på freeride shopenJens_F sa:tjena. vart finns hoodarna att köpa då ??
xxl fo shooo !davidekbom sa:jag är 182, ska man ha xl eller xxl om man vill ha den stor då?
yeah de e bra oskar! tänkte bara om de va big big big i storlekarnaoskar_bergsman sa:xxl fo shooo !davidekbom sa:jag är 182, ska man ha xl eller xxl om man vill ha den stor då?
är det en amerikask sida eller? hur mycket kostar frakten där?Ghettoman sa:Jag ska köpa en från www.abstractmall.com och dom har alla storlekar på alla :D, femhundra kostar den jag kanske ska köpa :D
dom är big big big i storlekarna ;Ddavidekbom sa:yeah de e bra oskar! tänkte bara om de va big big big i storlekarnaoskar_bergsman sa:xxl fo shooo !davidekbom sa:jag är 182, ska man ha xl eller xxl om man vill ha den stor då?![]()
de e bra det =)oskar_bergsman sa:dom är big big big i storlekarna ;Ddavidekbom sa:yeah de e bra oskar! tänkte bara om de va big big big i storlekarnaoskar_bergsman sa:xxl fo shooo !![]()
Frakten kostar mellan 40 och 48 USD på den sidan, så och det är ca 370kr så dollarn ligger nu, så visst tröjorna blir billigare med dollarn men glöm inte frakten, de blir inte alltid billigare då!Ghettoman sa:Jag ska köpa en från www.abstractmall.com och dom har alla storlekar på alla :D, femhundra kostar den jag kanske ska köpa :D
Håller med.. Köp största såklart :DHENRIKSS0N sa:köp det största he he..
vilka vill du ha då? ni får gärna komma med förslag! dom kommer förmodligen dra hem en till beställning! så alla som har förslag på modeller dom vill se kan ju skriva det till Steepstore här på freeride så kommer ni kanske kunna köpa dom direkt i sverige snart!PontusOlsson sa:Dom har fått jiberish på steepstorekanske är jag som är efter, eller? xP men jag tycker dom borde ta in snyggare tröjjor :S
ja vill ha jiberish "Sleeper" hooden riktigt snugg.jeppenator sa:vilka vill du ha då? ni får gärna komma med förslag! dom kommer förmodligen dra hem en till beställning! så alla som har förslag på modeller dom vill se kan ju skriva det till Steepstore här på freeride så kommer ni kanske kunna köpa dom direkt i sverige snart!PontusOlsson sa:Dom har fått jiberish på steepstorekanske är jag som är efter, eller? xP men jag tycker dom borde ta in snyggare tröjjor :S
![]()
vilken modell är det? kan du länka den så man får se hur den ser ut:D jag har ingen koll på den alls känner jag.. hahawestcoast_surfers sa:ja vill ha jiberish "Sleeper" hooden riktigt snugg.jeppenator sa:vilka vill du ha då? ni får gärna komma med förslag! dom kommer förmodligen dra hem en till beställning! så alla som har förslag på modeller dom vill se kan ju skriva det till Steepstore här på freeride så kommer ni kanske kunna köpa dom direkt i sverige snart!PontusOlsson sa:Dom har fått jiberish på steepstorekanske är jag som är efter, eller? xP men jag tycker dom borde ta in snyggare tröjjor :S
![]()
du som har lite kontakt med steepstor kanske kan peppa dom på den'
haaaj
okej jeppe.jeppenator sa:vilken modell är det? kan du länka den så man får se hur den ser ut:D jag har ingen koll på den alls känner jag.. hahawestcoast_surfers sa:ja vill ha jiberish "Sleeper" hooden riktigt snugg.jeppenator sa:vilka vill du ha då? ni får gärna komma med förslag! dom kommer förmodligen dra hem en till beställning! så alla som har förslag på modeller dom vill se kan ju skriva det till Steepstore här på freeride så kommer ni kanske kunna köpa dom direkt i sverige snart!![]()
du som har lite kontakt med steepstor kanske kan peppa dom på den'
haaaj
jag skulle vilja ha Treez & Zeebsjeppenator sa:vilka vill du ha då? ni får gärna komma med förslag! dom kommer förmodligen dra hem en till beställning! så alla som har förslag på modeller dom vill se kan ju skriva det till Steepstore här på freeride så kommer ni kanske kunna köpa dom direkt i sverige snart!PontusOlsson sa:Dom har fått jiberish på steepstorekanske är jag som är efter, eller? xP men jag tycker dom borde ta in snyggare tröjjor :S
![]()
på bilderna på steepstore är han 174 cm typ och har Large.. de sitter endå stort som fan, nedanför röven! haha så ja de kan du nog utan tvekan halove4k3rstrom sa:jag e 167 tror ni jag kan ha laaarge??? jag vill ha baggy!