Jippsko till tjej

JolineJ

Ny medlem
Jippsko till tjej
Har varit ute hela dagen i sälen och letat och prövat pjäxor.
Jag vill ha en pjäxa som sitter bra om foten och med dämpning.
Till slut hittade jag en Salomon Pro Model som satt riktigt bra men frågan är om
en flex på 110 är på tok för hårt?
Vad åker andra tjejer på?

Jippsko till tjej
jag är tjej jag åker på fulltilt Booter dom är jätte mjuka :) köp dom du kommer inte ångra dej. http://www.fulltiltboots.com/
salomon kan vara väldigt håra även fast det är speciellt mjuka modeller.
man får lätt ont av dom.

tjejmodeller brukar vara lite mjukare än andra av alla märken men mitt råd är iallafall INTE salomon om du inte vill ha ont.

Jippsko till tjej
vet inte vad du har fått för dig att salomon skulle vara hårda ifrån, men hur som helst så tycker jag du ska satsa på en pjäxa som SITTER bra, det kommer motverka benhinnesmärtan som bara den.

Jippsko till tjej
salomon är hemska!
då menar jag inte spk och dom andra jibbpjxorna men dom är (vad ni killar kanske inte tror..) lite för tunga.

Jippsko till tjej
Vart kan man köpa/prova FT pjäxor? (förutom kläppen, ganska slut på stl)
Har testat en annan salomon Kaos, den känns inte jätte hård...

Jippsko till tjej
Full tilt booter var fett snygga!
Jag har salomon spk jag tycker att dom är sköna som fan. Fast dom är inte så jätte mjuka igentligen..

Jippsko till tjej
tittti540 sa:
salomon är hemska!
då menar jag inte spk och dom andra jibbpjxorna men dom är (vad ni killar kanske inte tror..) lite för tunga.
Vet inte vad det har med kön att göra riktigt? kom med lite seriösa resonemang innan du smutskastar ett märke på grund av trenden att köra på FT...

Jippsko till tjej
Alla tjejer har identiska fötter så skit i att prova några pjäxor och beställ ett par ft av valfri modell, det är ju ft så det kan ju inte slå fel. Eller så provåker du ett par pjäxor som du tycker sitter bra. 110 i flex låter dock lite väl.

Tillbaka
Topp