jobb+boende i Chamonix

• Trådstartare Trådstartare thechambabe
  • Start datum Start datum
T

thechambabe

Guest
jobb+boende i Chamonix
Jag har platser kvar i min stora fina lägenhet i cham sud på 60 kvadrat med tvätt o diskmaskin o balkong. Jag hyr ut från den 25e feb till slutet av säsongen. Om du vill jobba kan jag ordna jobb på restaurang o då ingår boendet. Mejla till thechambabe@hotmail.com

jobb+boende i Chamonix
Hejsan! Vi är två tjejer som söker jobb och boende på någon kul skidort i Europa. Vi undrar vad det är för restaurang jobb, vilka tider, vad för boende mm. Skulle du kunna skicka lite mer info? Är så sugna på att åka iväg snart!

/Lisa

jobb+boende i Chamonix
Tjenare! Har precis varit uppe i norge och värmt upp lite och är sugen på dra ner till cham, vill du berätta lite vad som gäller vad det är för jobb osv så är jag grymt tacksam.

Ha D

jobb+boende i Chamonix
Hej !

Om det går bra är jag intresserad för perioden februari-mars. Även intresserad av att jobba.

Trevlig, social och van vid att bo kollektivt. Aldrig några problem med det ekonomiska från min sida.

Hör av dig på 00 46 (0) 731 502 386

eller skicka mail över min Freeride-sida.

Ha det bra !

/ Klas

jobb+boende i Chamonix
Hej!

Mailade dig för nån dag sen.. Jag är som sagt mycket intresserad av att komma ner och både jobba och bo. Jag e glad, söt och lätt att ha å göra med. Behöver lite mer uppgifter om hyra, läge och jobbet mm

Må så gott!!

//Anna-Maria

Tillbaka
Topp