Jobb hos langley (byta ort?)

G_johannesson

Ny medlem
Tja
Jag och min kompis som planerar spendera säsongen tillsammans fick båda jobb på langley ... men ...på olika orter.. :P
Så nu tänkte jag kolla om någon ensamvarg därute kan tänka sig att byta med någon av oss eller liknande så vi kan genomföra detta :P

Jag fick jobb som servitör i Alpe de huez (eller hur fan de stavas) :P

Min kompis fick som servitör i Val Thorens

Vi kan tänka oss att ta diskjobb också , så om någon vill till någon av dessa orterna så och har nått som gynnar oss byter vi gärna .
Skriv här eller skicka mail till gustaf.johannesson@gmail.com
mvh Gustaf

Tja, detta som jag undrar rör inte eran situation men blev bar lite nyfiken och undra när ni sökte för att få dessa jobb ?

Tja!
Jag har fått jobb i Alpe d'hues genom langley som diskare. Åker själv så för mig spelar det ingen roll vart jag åker egentligen. Skulle fram tills igår åkt till Guadeloupe. Problemet är bara att jag inte har någon erfarenhet servitör om jag skulle byta med er. Men kollar ni upp med langley om det går ändå så är jag inte feg för val thorens.

Kom till Val Thorens, ska själv jobba där i vinter som guide!:D vore kul att se vilka mer som ska jobba där. Jobbade i somras som servitris på Korsika, man behöver verkligen ingen erfarenhet innan tro mig. //Madde

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp