G_johannesson
Ny medlem
Jobb hos langley (byta ort?)
Tja
Jag och min kompis som planerar spendera säsongen tillsammans fick båda jobb på langley ... men ...på olika orter.. :P
Så nu tänkte jag kolla om någon ensamvarg därute kan tänka sig att byta med någon av oss eller liknande så vi kan genomföra detta :P
Jag fick jobb som servitör i Alpe de huez (eller hur fan de stavas) :P
Min kompis fick som servitör i Val Thorens
Vi kan tänka oss att ta diskjobb också , så om någon vill till någon av dessa orterna så och har nått som gynnar oss byter vi gärna .
Skriv här eller skicka mail till gustaf.johannesson@gmail.com
mvh Gustaf
Jag och min kompis som planerar spendera säsongen tillsammans fick båda jobb på langley ... men ...på olika orter.. :P
Så nu tänkte jag kolla om någon ensamvarg därute kan tänka sig att byta med någon av oss eller liknande så vi kan genomföra detta :P
Jag fick jobb som servitör i Alpe de huez (eller hur fan de stavas) :P
Min kompis fick som servitör i Val Thorens
Vi kan tänka oss att ta diskjobb också , så om någon vill till någon av dessa orterna så och har nått som gynnar oss byter vi gärna .
Skriv här eller skicka mail till gustaf.johannesson@gmail.com
mvh Gustaf