powderdreams
Medlem
jobb i alperna
tjena, ska ner till alperna i vinter och tänkte höra me folk som säsongat där nånstans tidigare om det brukar finnas gott om jobb även om man bara vill jobba 3-4 dar i veckan? allt man hittar på internett är ju 6 dagar i veckan o det vore ju inte så kul..