Jobb i Badgastein?

BillieJoe

Ny medlem
Jobb i Badgastein?
Hej!!
Planerar att åka till Badgastein säsongen 05/06 och har nu börjat leta jobb. Är det kanske nån som har tips om jobb eller boende? Helst vill jag jobba så att man klarar sig där nere och kan ha lite kul då förstås :) men man vill ju inte jobba dygnet runt eftersom åkningen är det viktigaste.
Glad för alla tips jag kan få!

Jobb i Badgastein?
vad där i år super fin åkning offpisten i dorfgastein å bad ga<stein e fin, jo, men jag skulle prova euro spar, eller nån skid uthyrning, sen har dom ett ställe vid "äggliften" där folk lämnar utrustning efeter dagens åk och hämtar på morgonen där tror jag dom tar emot säsongarbetar kan inte så så mycket förstås! men jagrekomonderar bad gastein

/ghuldlock/

Jobb i Badgastein?
Hallå

Ja mitt råd är att åka ner och söka sen så har jag några ställen som kan rekomenderas
Svenska hotellen är bra plus ett hotel som heter Euro youth hotel eller något sådant. Boende och mat ingår då även i lönen. Sen så har du ofta ganska bra arbetstider framförallt om du jobbar som städare eller Diskare. Jag jobbade på en restaurang som heter Orania även det ett ganska bra jobb om man ser till arbetstider. Åkte skidor hela dagen. Men far ner och sök det är mitt råd.

Jobb i Badgastein?
Akta dig för Herr und Frau Wang på Kinarestauranten, snåla som attan :) Som servitör/diskare får man 45kr/h, kontinuerliga utskällningar och ingen dricks, den tar Frau Wang. Dock god mat innan lr efter passet som är 3.5h, antingen kväll lr lunch.

Dom har även ett hus med ett par st lägenheter, men där ska man inte bo om man inte älskar mögel och långa backar.

Här har ni nummer till WANG ifall ni tycker det låter bra: +43 64343260

Annars är badgastein såpass billigt att man inte ska behöva jobba.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp