Jobb I St.Anton 05/06

DelaGhetto

Ny medlem
Jobb I St.Anton 05/06
Tjena..

Har scannat forumet på jakt efter aktuella trådar ang säsong i St.Anton men dom flesta trådarna är gamla.
Det som jag undrar är hur jag ska gå till väga med att söka jobb...finns det någon sida med adresser och nummer till restauranger och butiker etc eller bör man vara på plats för att söka?
Jag är utbildad bartender så jag hoppas helst på ett jobb inom detta då arbetstiderna är bäst.

tacksam för svar

mvh // Niclas

Jobb I St.Anton 05/06
Arbetstiderna som bartender är väl knappast de bästa? Jobba till 4-5 på morgonen och för det mesta vara skitfull är ju inte ultimata. Lite svårt att komma upp i tid och vettigt skick på morgonen då.

Jobb I St.Anton 05/06
det handlar väl lite om självdiciplin att inte vara dyngrak när man jobbar....eller? framför allt om man vill upp tidigt dagen efter...

Jobb I St.Anton 05/06
Det stämmer lite det som "tjakkie" säger. Det är helt klart bäst att försöka få jobb i ett kök någon stans. Då får man de bästa tiderna!

Jobb I St.Anton 05/06
Kolla på Arbetsförmedlingen, platsbanken-utlandsjobb-österrike = Bartender på krazy kanguruh. kan ju vara något. Dm söker två stycken....
sådeså

Jobb I St.Anton 05/06
Kolla här:

http://www.stantonamarlberg.com

sök på allt under "resturants" så får du en massa träffar du kan ringa upp o kolla.
När ja gjorde säsong i St:Anton så fick flera jobb genom att ringa o kolla, men bäst e fan att va på plats 1-2v innan o knacka dörr.

GL

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp