Jobb och boende i BAD GASTEIN österrike

Julle_88 sa:
Hej jag har boende i Bad Gastein från December, det här blir min andra säsong i BG.
vet inte om jag kan hjälpa till med jobb än men det går kanske att ordna.
en schysst lägenhet med 2 rum, kök och WC vid Gastine vattenfall, 158 euro i månaden.

/Julle
Du kanske såg mitt inlägg tidigare men jag och en polare är iaf på jakt efter decemberboende. Söker du bara folk att dela lägenhet med hela säsongen? Om inte eller om du får ngn ledig sovplats under december så är vi grymt intresserade!:)

Stuartsinc sa:
Julle_88 sa:
Hej jag har boende i Bad Gastein från December, det här blir min andra säsong i BG.
en schysst lägenhet med 2 rum, kök och WC vid Gastine vattenfall, 158 euro i månaden.

/Julle
Nice. när tänker du åka ner? är extremt intresserad, men har inte en aning hur saker och ting går till i das osterrich
Cool dude!
hör av dig till min mail istället, lite om vad du hade tänkt och när du vill ha boende osv.
om du undrar något så är det bara att fråga på.
Julle_88@msn.com

/Julle

Senast ändrad:
sboss sa:
Julle_88 sa:

/Julle
Du kanske såg mitt inlägg tidigare men jag och en polare är iaf på jakt efter decemberboende. Söker du bara folk att dela lägenhet med hela säsongen? Om inte eller om du får ngn ledig sovplats under december så är vi grymt intresserade!:)
Letar bara efter någon under December och till 18 Januari då det kommer ner 2 polare som flyttar in.
Men hör av dig till min mail med när ni vill och hur ni tänkt osv.
Julle_88@msn.com

/Julle

Hej!
Jag och en eventuellt två polare kommer bila ner den 29 nov till BG, vi har bara ett litet litet litet problem..inget boende ännu. Vart kan vi hitta detta?! Letat runt överallt och kontaktat massa folk dock utan resultat. Så jag undrar om det är någon här inne som sitter på lite skön info eller kanske någon som vill ha några sköna roommates.
Tack på för hand, Macke!

Halloj!

Vi är tre grabbar på 19 år som åker ner på skidlärarutbildningen den 3e december, så den veckans boende och aktiviteter är fixad, men två av oss skulle gärna stanna kvar över säsongen och letar därför boende. Så vi undrar därför om de fortfarande finns någon som sitter inne på två bäddar (eller bara ett litet ledigt hörn på golvet)?

Vi är fullt medvetna om att vi kanske är ute i senaste laget men visst borde de väl inte va kört än?

Då vi också har de väldigt torrt (ökenklassificerat) på jobbfronten, skulle det va jättebussigt om nån har hört nått om någon som söker arbetsstarka grabbar i sina bästa dagar till kommande säsong :)

Ni kan nå mig genom PM, att skriva har i tråden eller helt enkelt maila mig på Svanberg_72@hotmail.com, jag kollar alla dessa varje dag så tveka inte en sekund om ni har nått öppet eller helt enkelt har några frågor om oss :)

Med Oerhört Övervänliga Hälsningar Max och Ludvig!

Tjohej. Även jag är ute lite i det senast laget vad jag kan förstå. Men tänkte iallfall höra om någon visste eller hade ett boende till två sköna gubbar som kommer ner i början av december.
MVH!

Jävlar vad tråden har dött ut, alla har lämnat Freeride o kör bara på facebookgruppen elllor. HOPPAS ALLA E TAGGADE

Hej på er alla!

Jag hakade på skidinstruktörs-kursen den 3:e december, hoppas verkligen att det kommer att bli grymt kul!
Någon mer som går den kursen eller ska alla bli reseledare?
Vore nice som fan att hitta jobb och dra en säsong efteråt :)

Snödjup

Tillbaka
Topp