Jobb och boende

Jobb och boende
Hejsan :)

Jag har sökt några jobb upp i Åre nu till 15/16 säsongen men tänkte höra om det är någon/några andra som ska upp, tanken är att jag ska åka själv då jag umgås med extremt tråkiga ikke skidåkande vänner för tillfället :(
Eller om någon har tips på bra boende där uppe? Letar lägenhet att köpa där som senare ska stanna kvar i familjen men tills vi hittar något som passar så är det skönt att ha någonstans att bo :)

Ha de! ;)

Jobb och boende
Jag har också sökt några jobb nu som förhoppningsvis resulterar i anställning! Sjukt peppad är jag i alla fall, trots att även jag åker upp på egen hand.

Har inte heller så stor koll på hur det fungerar med personalbostäder, andra freeridemedlemmar som är gamla Årerävar kanske har mer koll på läget?

Jobb och boende
Mitt i Åre har ju lite olika ställen de hyr ut så tips är väl att ställa sig i kö där :) jag köper en lägenhet, ska söka till en utbildning där upp till nästa höst så kommer behöva ha boende ett tag framöver!

Jobb och boende
Hej Ellen!
Det ä inte så att du söker någon inneboende hos dig under säsongen , slutet av december till slutet av april. Är akut letande efter boende då jah redan har job. Hör av dig om det är så att du söker en inneboende i din lägenhet :)

Är en grymt bra person att bo med som helst satsar på att va ute i backen mycket :D
Skriv PM

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp