Jobba Bad Gastein

Alpha_JJ

Ny medlem
Jobba Bad Gastein
Behöver praktikant till bra skidbutik/uthytrning, Arbete 4d/v+ 1 kväll, lön 7000kr + andra förmåner.Obs!måste vara inskriven på arbetsförmedlingen som arbetslös, fråga gärna

Jobba Bad Gastein
hejsan.
jag är mycket intresserad av att komma ner och jobba. Martin heter jag och är 21 år gammal.
har precis kommit hem från en jorden runt resa och vill utforska mer av världen. jag kan tänka mig jobba på alla möjliga sätt.

om du vill ha mer information om mig så skicka ett mail till mig på lejontamarinen@hotmail.com
så skickar jag ner allt du behöver

tack på förhand

Martin

Jobba Bad Gastein
hejsan!
jobbet du söker en arbetare till låter precis som det jag söker efter.
vi är två personer, jag o min tjejkompis, hon har inget jobb än men att arbeta på olika ställen är ju sällan några problem.
är 19 år gammal och har läst tyska i 3 år samt lite egna erfarenheter eftersom min förra flickväns släkt var ifrån tyskland!

kan skicka betyg, referenser om du är intresserad av sådant.
Hör av dig.

/Eric
eric_martinsson500@hotmail.com

Jobba Bad Gastein
Halloj!'

jag är mycket intresserad av jobbet men skulle vilja ha lite mer info. Vad är det för arbetsuppgifter? Hur långa är dagarna och så vidare!

/Annie

Jobba Bad Gastein
Hej!

Annika heter jag, är 21 år och har gjort 2 tidigare säsonger i Åre. Där jobbade jag som servitris och frukostvärdinna på étt hotell mitt i pisten.
Jag är seriös och social. Jag älskar att åka skidor och att träffa nya människor.
Jag har tidigare erfarenhet från butiksarbete både genom Stadium och i olika matbukter som Willys och Coop forum. Jag har god kassavana.

Jag har så gott som hittat boende över säsongen och jag skulle gärna arbeta/praktisera hos dig/er!

Jag är glad, seriös och öppensinnad!

Jag är inskriven hos arbetsförmedlningen som arbetssökande.

Jag skickar gärna över mitt CV med foto.

Vill du/ni nå mig så nås jag bäst på 0735-06 36 67, eller via mail; annica_hoglund@hotmail.com

Vänliga hälsningar

Annika Höglund

Tillbaka
Topp