Jobba i Åre i vinter?

Juwls

Ny medlem
Jobba i Åre i vinter?
Hej!
Tänkte söka jobb i Åre (eller Alperna) nu till vintern och undrar bara om någon som jobbat i Åre med skistar förut kan säga hur det blir med boende? Måste man fixa det själv eller kan man få hjälp med det via skistar?

Ciao

Jobba i Åre i vinter?
Tjenixen.

Jag jobbade åt skistar förra sesången och ska upp igen.
Om man inte fixar eget boende så har dom personalboende som man hyr av dom " har för mig att det var 2500-3000 beroende på vilket boende man fick"

Se till att komma iväg på en sesång, är utan tvekan de roligaste man kan göra!!

Mvh Per

Jobba i Åre i vinter?
Jag har också sökt säsongsjobb i Åre och funderar över boende, men det är så alltså att skistar har personalboende?
Någon annan som vet något annat sätt att få tag i boende i centrala Åre? (Eller en bit utanför, dock inte undersåker osv)

Jobba i Åre i vinter?
vi är två tjejer som har boende mitt på torget, samma hus som hansons typ. Vi behöver iallafall en till person att dela med då han som vi skulle bo med från början hoppade av. Hyran ligger på 3000kr/mån, enda problemet är vell att man måste hyra från sept - maj.

Jobba i Åre i vinter?
TJA KOLLA HIT! ;)
Jag har sökt en hel hög jobb i Åre, bland annat SkiStar, eftersom jag starkt bestämt mig för att spendera säsongen 10-11 där. Punkt slut. Något som är lite struligt är ju att hitta boende osv. Någon som har tips/redan boende som vill dela/vet om skistar hjälper en med boende?

Anna

Senast ändrad:
Jobba i Åre i vinter?
jag och 3 polare har fixat boende i åre! jobb återstår, har sökt en en massa jobb, skistar bland annat! hoppas på att träffa goa människor där uppe!

Jobba i Åre i vinter?
Har också sökt jobb i Åre, ska på intervju slutet av sept, enda problemet är boende, någon som har plats för en extra person eller har tips?

Jobba i Åre i vinter?
Någon från Ljungby/Småland som blivit kallad på intervju hos Skistar i Åre som vill hooka på tåg upp från Alvesta eller Värnamo?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp