Jobba i ÅRE

sk0glund

Ny medlem
Jobba i ÅRE
Jag har jobb för Manpower uppe i Åre men min säsong börjar inte förrens i slutet av Januari. Min plan var att flytta upp i December någon gång, tidigare delen av månaden och jag känner att det kan bli lite knapert i kassan att bara stryka runt utan jobb fram till slutet av Januari då min tjänst börjar för Manpower. Så min fråga är om det finns någon/några möjligheter att extraknäcka någonstans så man inte går helt tom på pengar! Självklart har jag en startbudget, faktiskti en bra sådan men den kommer nog gå åt ganska fort känner jag när man kommer upp till paradiset Åre :)! Har ni några goa tips så fram med dom gott folk.

Take care

Jobba i ÅRE
Tack för svar qtip :) alla småjobb är intressanta här! Vart eller vilka ställen vänder man sig till? Finns det några bra utbildningar som man kan ha nytta av i vinter för er som är lite mer insatta i Åre? Skoterförarbevis är ett mål innan mitt arbete sätter igång!

Jobba i ÅRE
det är helt o hållet vad du vill, behöver du jobb så kan det va svårt o ha ett i 1-2 månader, men fråga runt på så många ställen som möjligt. nån säger alltid ja.

Jobba i ÅRE
Där finns alltid något att hämta märker jag. Är det någon som vet mer om skoterförarbevis, vart man kan skaffa sig det i Åre?!

Jobba i ÅRE
Kolla med restaurangen på Holiday, jag fick jobb där direkt för 2 säsongen sen. Jobbade frukost, tidiga morgnar men du slutar vid 12 och kan sticka ut i backen.

Brukar också finnas tillfälle att jobba kvällar. Snacka med Anna Karin eller Maggan. (om de jobbar kvar)

Tillbaka
Topp