Jobba i Banff

Kjellman

Ny medlem
Jobba i Banff
Vi är fyra snubbar som ska till bannf hela säsongen. Någon som har erfarenhet om hur tidigt man måste vara ute, eller om de lätt kan lösas på plats. Alla förslag välkomnas med kraft.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp