jobba på krazy

stjohanna

Ny medlem
jobba på krazy
Hej! nu har jag fått jobb på krazy i anton och jag vet att alla ser det som lite negativt men varför? snälla berätta. jag tänkte också höra lite om hur man tar sig ner billigast och best. jag börja jobba den 15e ede för sent att åka ner då?

jobba på krazy
har bara hört från vänners bekantas kompis (typ) att ägaren Gunnar Münthe (stavning) är riktigt grisig...

men som sagt rykte rykte nästan vandringsägen faktiskt ;)

jobba på krazy
Jag har faktiskt träffat gunnar vid ett flertal tillfällen.
Och kan därmed säga att ryktena inte gör han rättvisa.
Han är den otrevligaste människan jag någonsin träffat.
Men det åtsido så kan man tjäna grymma pengar i ski-cheken på krazy. Vet inte hur man tjänar i baren dock.

jobba på krazy
Säkert ett bra jobb om du inte vill åka skidor utan dricka sprit.. Och bered dig på att Gunnar är lätt lynning.. Han vänder kappan efter humöret. Som den tjejen han bad åka hem och banta...

Men du kommer säkert få en bra vinter.. Ta det lugnt med spriten bara...

jobba på krazy
Gunnar är en trevlig prick om man lär känna honom, men det tar väl 10-15 år nånting......Du kommer få en och annan utskällning så du börjar gråta, bli sexuellt ofredad och blåst på pengar, men annars kommer du nog att få kul!
Lycka till! Det finns massor av andra bättre jobb..

jobba på krazy
Det enda man kan säga om Gunnar är att man ska hålla sig så långt borta från honom och krazy som möjligt, sök annat jobb om du vill ha en trevlig säsong

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp