Jobba på La Fantastique i Verpan

nilspils

Ny medlem
Jobba på La Fantastique i Verpan
Är det nån mer än jag som ska jobba som skidlärare för La Fantastique i Verbier den här vintern?
Det verkar vara ganska schysst kneg, men kanske lite väl lite fritid...
 
Jobba på La Fantastique i Verpan
Där har jag jobbat och det var jättekul. Klart den skidskolan jag skulle jobba pà igen. Jag jobbade pà ESS efteràt
och det var inte alls lika trevligt och kul.

Av jobben man kan fà i Verbier är det här bland det bästa, speciellt om man inte pratar franska.

Lycka till !
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp