Där har jag jobbat och det var jättekul. Klart den skidskolan jag skulle jobba pà igen. Jag jobbade pà ESS efteràt
och det var inte alls lika trevligt och kul.
Av jobben man kan fà i Verbier är det här bland det bästa, speciellt om man inte pratar franska.
Lycka till !