Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja jag vet inte om det är svårare, men det är snyggare på bräda än med skidor. Jag tycker skidfilmer känns lite monotona. Inget negativt i det men jag ser ingen åkar glädje i skidfilmer.Nosskire sa:Ni som åker båda...
Är det svårare att åka snyggt / stort / hårt med snowboard än skidor? i princip alla skidfilmer är grymt mycket bättre än snowboardfilmerna för att de kör hårdare. Lättare att stå stort?
Vill kära mig åka lagg..
Det drog ut på tiden men den byggdes. Sen byttes det ägare på anläggningen och johan skulle satsa mer på åkningen igen om jag inte minns fel så Thunderpark fick hamna i malpåse efter den säsongen.Sandwall_per sa:Är det någon som vet vad som hände med parken han skulle bygga uppe på dundret för några år sedan?
Men helt klart en av dom största bc åkarna, dock så tycker jag att Craig Kelly var bättre.
den parken var ju sämst och livsfarlig - ambulansen for ju i skytteltrafik för att hämta ungar som skadat sej i den. hoppen var byggda utan hänsyn till terrängen och med stenhårda landningar, plus att en ås som lämpade sej väl för cornerbygge numera är fyllnads matrial i pipemonumentet.perbac sa:Det drog ut på tiden men den byggdes. Sen byttes det ägare på anläggningen och johan skulle satsa mer på åkningen igen om jag inte minns fel så Thunderpark fick hamna i malpåse efter den säsongen.Sandwall_per sa:Är det någon som vet vad som hände med parken han skulle bygga uppe på dundret för några år sedan?
Men helt klart en av dom största bc åkarna, dock så tycker jag att Craig Kelly var bättre.
Det ryktas om att dom ska damma av projektet i år, men hurvida johan är med återstår att se