Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jossi wells var ej medverkande i JOI han s brorsa var med byron wells men jossi såg man inget avknoop_k2_publik_enemy sa:jossi wells. sw doublecork 14Ojamae sa:Det hörde jag också, gjorde nån sw dubbelcork. Sen hörde jag att Mishof körde riktigt bra, bla sw 14.Holmsten sa:russ vad han nu hette, ägde enormt igår ialla fall kom från australien
han drog en switch 180Jho sa:Vad Körde PK för trick?=D
iron cross och doubble safty!Jho sa:Vad Körde PK för trick?=D
håller meniclass sa:henshaw förkänade att gå till kvarten , men lyckaes inte med sw dubbelcorken på kvalet , det vart ebn vanlig 10 och derför missa han kvalet, PK gled igenom hela skiten, även om han körde cleant så var han sämre en folk utanför kvarten, mishof klockren sw 14 likaså håtveit, det verkade vara ganska upplagt efterssom dumont slog ut jon med misty 10 lr 12 när jon körde dj flip, sherlins kang 10 var sick, men allra mest tycker jag att jacob wester ska ha en applåd för han körde sjukt, han satsa allt och klena inte, han gick fullt ut
grattis jacob wester !
of the hookanalkrut sa:iron cross och doubble safty!Jho sa:Vad Körde PK för trick?=D
haha grind !!!!!Jho sa:of the hookanalkrut sa:iron cross och doubble safty!Jho sa:Vad Körde PK för trick?=D
han hade ju tydligen kraschat på Djflipen så kan nog vara den anledningen att han fick dåliga poäng.Ohm1e sa:hm...? förlora JON me sina NYA trick?, ofta man kan få dåliga poäng för HELT nya trick? ja menar, de är väll inte de enklaste å hitta på trick? ..
:S
tj kom 3:arobhimself sa:2 a wester
3:a simon duomont
det var kanske orättvist men dom andra crashade väl? svårt att få höga poäng när man crashar.Ohm1e sa:hm...? förlora JON me sina NYA trick?, ofta man kan få dåliga poäng för HELT nya trick? ja menar, de är väll inte de enklaste å hitta på trick? ..
:S
Han kvalade inte in till finalen. Det är nog lite för hög klass på hoppningen för hans del även om han är grymm. Men jag såg han köra 270 up pretzel 450 av på 4-kinkboxen.Waster sa:tom wallish? hur gick det för han? har inte sett nått av han...