JOI Avgjort

JOI Avgjort
WilheIm sa:
Waster sa:
tom wallish? hur gick det för han? har inte sett nått av han...
Han kvalade inte in till finalen. Det är nog lite för hög klass på hoppningen för hans del även om han är grymm. Men jag såg han köra 270 up pretzel 450 av på 4-kinkboxen.

Kan även säga att det var ovärdigt att PK vann! Han fick åka 2:a i alla sina heat förutom 1 i finalen då han skulle köra sw 14 men det blev sw 12. hade misshof landa sin sw 14 nosemute så hade PK kunnat öppna sina bärs istället för att hoppa. Han körde en cork 7 som hälften av alla ungar i bräcke kan göra likadant.
tror du på riktigt att han hade gjort cork 7 om misof inte ramlat? smart att va säker att gå vidare, lovar att du hade gjort samma sak i hans ställe. tycker inte alls d va ovärdigt att han vann. sw 12 nosemute som han höll hur länge som helst å landa utan att böja på benen. sen att han inte ramla nån gång under finalen visar ju hur bra han är

JOI Avgjort
WilheIm sa:
Waster sa:
Han kvalade inte in till finalen. Det är nog lite för hög klass på hoppningen för hans del även om han är grymm. Men jag såg han köra 270 up pretzel 450 av på 4-kinkboxen.

Kan även säga att det var ovärdigt att PK vann! Han fick åka 2:a i alla sina heat förutom 1 i finalen då han skulle köra sw 14 men det blev sw 12. hade misshof landa sin sw 14 nosemute så hade PK kunnat öppna sina bärs istället för att hoppa. Han körde en cork 7 som hälften av alla ungar i bräcke kan göra likadant.
Då får jag hoppas att det kommer nån film snutt från bräcke session! För resten skiter jag nog i..

JOI Avgjort
le_phoque sa:
WilheIm sa:
Waster sa:

tror du på riktigt att han hade gjort cork 7 om misof inte ramlat? smart att va säker att gå vidare, lovar att du hade gjort samma sak i hans ställe. tycker inte alls d va ovärdigt att han vann. sw 12 nosemute som han höll hur länge som helst å landa utan att böja på benen. sen att han inte ramla nån gång under finalen visar ju hur bra han är
De finns nog en mängd åkare som inte kör säkert (tråkigt) utan kör sitt trick ändå för att göra head to head rättvisst, vet iaf att en del snowboardåkare kör så.

JOI Avgjort
De va sjukt grymt igår! PK och Wester körde sjukt stort! Även dom andra givetvis.

Vem va de speakern sa att man skulle söka på på youtube som gjorde sjuka rails?

JOI Avgjort
marer sa:
jacob fick ju en andra chans i finalen då PK blev diskad för att han hade kört samma trick innan, men jacob landade långt ner och stod inte landningen rikitigt på sin dubbelflipp så PK gled runt sin PK true nose style spin och vann
Borde inte Jon ha blivit diskad förra året då eller?

Eller du kanske menar att han körde det tricket innan head to head hmm?

JOI Avgjort
niclass sa:
henshaw förkänade att gå till kvarten , men lyckaes inte med sw dubbelcorken på kvalet , det vart ebn vanlig 10 och derför missa han kvalet, PK gled igenom hela skiten, även om han körde cleant så var han sämre en folk utanför kvarten, mishof klockren sw 14 likaså håtveit, det verkade vara ganska upplagt efterssom dumont slog ut jon med misty 10 lr 12 när jon körde dj flip, sherlins kang 10 var sick, men allra mest tycker jag att jacob wester ska ha en applåd för han körde sjukt, han satsa allt och klena inte, han gick fullt ut

grattis jacob wester !
det märks att du inte såg någon utav landningarna på ovan nämnda trick.

JOI Avgjort
Fan vad d¨ligt dömt med att Simon gick vidare mot jon. jon var överlägsen jag menar dj 12! dubbelflip mot simons misty 12 där han släppte graben ganska tidigt, hel fel.. synd på jacobs landningar, men han sa ju att han trick var slut så han fick gå större och på stil och då är de inte lätt mot pk..

Duktigt gjort av oscar också som kvalade, sjuka kangaroos och han gick för kang 10 också i finalen,, galet.:d.. Väldigt lyckad tävling som va fett spektakulär!

JOI Avgjort
måste bara veta är de nån som har topp 5? vill veta vilka som kom 4a och 5te plats. och är de sant at jon bröt benet?.. och vet nån om dumont drog dubble front?

JOI Avgjort
dumont drog ingen dubbel front i lördags och jon bröt ingen fot i lördags iaf;)...

1.pk
2.jacob.
3.tj
4.Simon
delad 5a då antar jag..
Andreas håtveit
Jon olsson
martin misof
Oscar scherlin

JOI Avgjort
iåförsej..

btw om ni går in på jonolssoninvitational.com så kommer de upp en popup ruta där man kan kolla på filmer från alla dar

där drar blandannat simon double front å jon drar hexoflip

(popup rutan kom iaf upp för mej

Senast ändrad:
JOI Avgjort
niclass sa:
henshaw förkänade att gå till kvarten , men lyckaes inte med sw dubbelcorken på kvalet , det vart ebn vanlig 10 och derför missa han kvalet, PK gled igenom hela skiten, även om han körde cleant så var han sämre en folk utanför kvarten, mishof klockren sw 14 likaså håtveit, det verkade vara ganska upplagt efterssom dumont slog ut jon med misty 10 lr 12 när jon körde dj flip, sherlins kang 10 var sick, men allra mest tycker jag att jacob wester ska ha en applåd för han körde sjukt, han satsa allt och klena inte, han gick fullt ut

grattis jacob wester !
gjorde sherlin kangaru me 10a?

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp