Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det går inte att klaga på coscos bidrag. Det var överlägset bäst.Sw 10, kangaroo, sw left dub 10 (unnatural!), dub cork 12.TheFibretech sa:mm såg precis detta. Tråkigt att wester tog joss platsen istället för harlaut och jag hade hällre sett Phil Casabon istället för ian cosco. Fast jag vet inte ens ifall han skickade in en film så...
Och hur förklarar du då att henrik va med i JOSS förra året?J-rockner sa:Man måste ju vara 18 för att kvala in till Joss. Henrik är ju inte 18 just nu men fyller ju senare =) när vet jag inte :P.
Just därför spela det väl in en roll varför jacob blev vald
Läs på hemsidan så lär du se!linder sa:Och hur förklarar du då att henrik va med i JOSS förra året?J-rockner sa:Man måste ju vara 18 för att kvala in till Joss. Henrik är ju inte 18 just nu men fyller ju senare =) när vet jag inte :P.
Knappast en åldersfråga det här...
Och ni som tycker det va fel val kan ju skriva av er på hans blogg ;P
Precis, och för att de fanns på plats och inte behövde bokas atlantflyg för osv.J-rockner sa:Läs på hemsidan så lär du se!linder sa:Och hur förklarar du då att henrik va med i JOSS förra året?J-rockner sa:Man måste ju vara 18 för att kvala in till Joss. Henrik är ju inte 18 just nu men fyller ju senare =) när vet jag inte :P.
Förra året var det ju inte planerat heller att dom skulle vara med. Dom kom ju med efter att folk lämna återbud.
Kan jag inte direkt hålla med om, Jacob var grym under försäsongen och nu senaste tiden så har han varit skadad.k4rlsson sa:tycker det är helt fel val till JOSS...
henrik skulle lätt tagit den platsen tycker jag..han har presterat mycket mer iår än jacob!
de har du nått i, ingen som har tänkt på det tror jag.JWester sa:tack för props. till er som säger att jag och jon är för lika varandra vad gäller trick:
vi gör samma tricks, fast åt olika håll. bredvid varann kan sånt bli rätt galet....
Klart man ser att Jacobs dubblar går åt andra hållet, tror aldrig jag sett nån annan köra höger Kangie...lurifixx sa:de har du nått i, ingen som har tänkt på det tror jag.JWester sa:tack för props. till er som säger att jag och jon är för lika varandra vad gäller trick:
vi gör samma tricks, fast åt olika håll. bredvid varann kan sånt bli rätt galet....
sant, aja Grattis iaf.JWester sa:tack för props. till er som säger att jag och jon är för lika varandra vad gäller trick:
mm, men att ingen har tänkt på att även om dem kör samma grejer så kan de bli fett om dem kör brevid varran, där dem kör åt olika håll.Setermaan sa:Klart man ser att Jacobs dubblar går åt andra hållet, tror aldrig jag sett nån annan köra höger Kangie...lurifixx sa:de har du nått i, ingen som har tänkt på det tror jag.JWester sa:tack för props. till er som säger att jag och jon är för lika varandra vad gäller trick:
Läser och läser detta...J-rockner sa:Läs på hemsidan så lär du se!linder sa:Och hur förklarar du då att henrik va med i JOSS förra året?J-rockner sa:Man måste ju vara 18 för att kvala in till Joss. Henrik är ju inte 18 just nu men fyller ju senare =) när vet jag inte :P.
Förra året var det ju inte planerat heller att dom skulle vara med. Dom kom ju med efter att folk lämna återbud.
Det står inget om någon löjlig åldersgräns.Are you a Swedish skier? Do you have what it takes to be my partner on Team Sweden at the 2009 JOSS? Good. This is your chance!
The skiier who impresses me the most will win the last spot to JOSS. All you have to do is just have to send a video with your eight best tricks to: qualify.joss@gmail.com
From the day you arrive in Stockholm until the day you leave Åre, you will be enjoying the now world famous JOSS VIP hospitality programme. This means complimentary lodging, transport, most food and more parties than you can handle – and of course you'll get The Black Key.
Riders will need to upload a video on Youtube.com containing their best eight tricks.
Please name them, “Jon Olsson Super Sessions 2009 Qual-video (Your name)".
Example: "Jon Olsson Super sessions 2009 Qual-video Oscar Scherlin"
Then e-mail your name, personal info and the code for embedding to qualify.joss@gmail.com
Videos need to be submitted by the 1st of March
The winner will be announced on the 5th of march.
Good luck!
njaa vet inte om han verkligen har gjort det, ganske lika skulle jag säga...k4rlsson sa:tycker det är helt fel val till JOSS...
henrik skulle lätt tagit den platsen tycker jag..han har presterat mycket mer iår än jacob!
möjligtJWester sa:tack för props. till er som säger att jag och jon är för lika varandra vad gäller trick:
har man gjort en sw 1620, vunnit aspen open,pallplatser i stopp på dew touren och placerat sig bra i totala dew touren så tycker jag att man förtjänar en plats!R-R sa:njaa vet inte om han verkligen har gjort det, ganske lika skulle jag säga...k4rlsson sa:tycker det är helt fel val till JOSS...
tycker dock att HH hade kompletterat laget mycket bättre... Jon med dblflipse noch några nurrar och HH med steezen och railsen....
satt ocksa och tyckte det va konstigt,KevinHolmbom sa:hmm kollade just Oscar Scherlins bidrag,
bara jag som tycker det är konstigt att han gick vidare?
Sammy och Tanner skulle väl ersättas av Colby West och John Symms?Aspebo sa:Visst, wester och jon kör samma saker åt olika håll, men det är ändå samma saker...och den som sa att det kan bli ett team åre kan ha rätt, det var ju några som inte skulle komma?
ja..Erkiil sa:Ska HH vara med i JOI?
visst är det henric harlautk4rlsson sa:ja..Erkiil sa:Ska HH vara med i JOI?