spacepope
Aktiv medlem
Jon Brogan Transfixed EDIT
WORD!midgetboi sa:kan tro att det är lättare att langa en sw 12a eller en dubbel backflip än att langa en sån sjukt fet sausage 9a.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WORD!midgetboi sa:kan tro att det är lättare att langa en sw 12a eller en dubbel backflip än att langa en sån sjukt fet sausage 9a.
HAHA, sex med steeze! haha va? =)porky sa:Tror det är så att alla som h8tar på brogan göre för att dom inte kan steeza lika mycket som honom och kom då på: hmm om ja säger att han åker fult så är jag cool : ) nähmen.
Alltså brogan är liksom det som "är" steeze, det var inte brogan som uppfann steeze, det va steeze som uppfann brogan, man kan liksom säga att han morsa hade sex me "steeze" och då föddes brogan![]()
Jag tycker han har bra stil, har inte sagt något annat. Fortfarande så är han inte en av dom bästa på att åka skidor. Det är din personliga åsikt att han har bäst stil också. Vad säger att det är rätt när du säger det och att du har rätt att ifrågasätta varför jeppenator inte tycker han är en av dom bästa, och vad man går på när man ska avgöra vem som e bland dom bästa.Jekub sa:stil är ju personligt, vissa tycker han har bäst andra tycker han har sämst. Du kan ju inte komma och säga bara sådär att han inte har bäst stil, det är din personliga åsikt, inte ett faktum.Pizzaaugust sa:han har inget av dom, dock har han galen stil, men inte bland dom bästa på att åka skidor.Jekub sa:vad räknas som bäst då?
bäst trick eller bäst stil?
no, battle is OOOOOOOOOOON!! No one messes with my boi Joe Rogans..marer sa:^case closed
har aldrig sagt att hans stil är bäst..Pizzaaugust sa:Jag tycker han har bra stil, har inte sagt något annat. Fortfarande så är han inte en av dom bästa på att åka skidor. Det är din personliga åsikt att han har bäst stil också. Vad säger att det är rätt när du säger det och att du har rätt att ifrågasätta varför jeppenator inte tycker han är en av dom bästa, och vad man går på när man ska avgöra vem som e bland dom bästa.Jekub sa:stil är ju personligt, vissa tycker han har bäst andra tycker han har sämst. Du kan ju inte komma och säga bara sådär att han inte har bäst stil, det är din personliga åsikt, inte ett faktum.Pizzaaugust sa:han har inget av dom, dock har han galen stil, men inte bland dom bästa på att åka skidor.
Jag tycker han har nästan bäst stil, betyder inte att jag tycker att han är bäst på skidor, Jag tycker tex jon olsson är bäst på skidor för att han för skidåkningen framåt, vunnit det mesta som går att vinna, arrangerar osv, Tillsammans med simon dumont, tanner hall, osv. Betyder inte att dom är mina idoler för det,
Jag vet att dom är äldre än jon brogan, men då har ju brogan några år att bli lika bra då.
I den är videon kanske men i Turbo så ser han inte ut att ha lika bra kontroll, kör rätt sketchy där också fast han lär ju iofs inte filmat många dagar med dem, inte alla som kan prestera varje gång. Tycker för övrigt inte att hans stil är speciellt snygg, ser alldeles för tillgjort ut, sen ser man honom sällan köra svåra trick, skulle gärna vilja se hur hans stil ser ut då om man jämför med t.ex Wallish som kör snyggt vad han än gör typ. Men tönt är lite onödigt att kalla honom va, alla kör sin grej och det blir roligare att kolla på när folk kör på lite olika stilarPizzaaugust sa:Det som gör han till en sån galen skidåkare är ju dock kontrollen, han vet verkligen var han är hela tiden och sätter ner landningarna hur bra som helst.
Håller med dig. Hans åk stil tycker inte jag är alls snygg. Men själv åkningen är inte att klaga på.Ojamae_flip_and_ski sa:I den är videon kanske men i Turbo så ser han inte ut att ha lika bra kontroll, kör rätt sketchy där också fast han lär ju iofs inte filmat många dagar med dem, inte alla som kan prestera varje gång. Tycker för övrigt inte att hans stil är speciellt snygg, ser alldeles för tillgjort ut, sen ser man honom sällan köra svåra trick, skulle gärna vilja se hur hans stil ser ut då om man jämför med t.ex Wallish som kör snyggt vad han än gör typ. Men tönt är lite onödigt att kalla honom va, alla kör sin grej och det blir roligare att kolla på när folk kör på lite olika stilarPizzaaugust sa:Det som gör han till en sån galen skidåkare är ju dock kontrollen, han vet verkligen var han är hela tiden och sätter ner landningarna hur bra som helst.