Jon, Henke och Jens

Jon, Henke och Jens
ska till båstad imorgon! kanske man ser han? :O

EDIT: såg inte Jon då jag var där...

Senast ändrad:
Jon, Henke och Jens
ekdahl sa:
båstad, fyfan för tennisveckan. verkligen jättepinsamt.
Asså du är ju snett på de ! du hajjar ju inte hur mycke bruder den tennisen drar till sig ! Och de fan helt galet snygga brudar också:O den tennisveckan drar typ till sig alla sveriges snyggastte tjejer var man än kollar i båsta så sitter de än överdrivet snygg brud finns knappt nått skadatgods i den stan =D Tycker man inte om tennisveckan är man fan bög :O ;P

peace!

Jon, Henke och Jens
JippiKay sa:
ekdahl sa:
Asså du är ju snett på de ! du hajjar ju inte hur mycke bruder den tennisen drar till sig ! Och de fan helt galet snygga brudar också:O den tennisveckan drar typ till sig alla sveriges snyggastte tjejer var man än kollar i båsta så sitter de än överdrivet snygg brud finns knappt nått skadatgods i den stan =D Tycker man inte om tennisveckan är man fan bög :O ;P

peace!
haha, visst du har sant. men det äckliga stureplansfolket väger över. jag blir seriöst äcklad bara av att tänka på det.

Jon, Henke och Jens
Jag tror inte Jon åker dit och tänker; Fy fan vad Stureplan detta känns.
Någonstans måste det ju passerat en tanke i ditt huvud i stil med att han har åkt dit för att ha en rolig kväll tillsammans med Jens och Henke. Om det så är i Båstad under tennisveckan eller tälta i Skövde så kan man väl få roa sig utan att hela tiden bli dömd av ett gäng avundsjuka jibbers på ett skidforum?
Okej, jättepinsamt att vara i Båstad. Nja? Tänk längre än era stavar: 1. Man gillar tennis. 2.Man gillar att roa sig tillsammans med sina vänner. Vad är felet att vara i Båstad då?

Löjligt Ekdahl.

Kan vi inte lägga ner allt snack om vad Jon gör privat? Att han kommer byta sponsor, ok, men att han är i Båstad; nej tack!

Jon, Henke och Jens
hur många av dom som åker till båstad nu då är intreserade av tennis?

avundsjuk, verkligen inte ola. om jag fått chansen att vara som dom hade jag helt klart sagt nej. visst cash är soft men att spendera som dom gör är bara jävligt idiotisk

Senast ändrad:
Jon, Henke och Jens
Berätta du som verkar ha siffror på det. Jag gav två exempel till varför man kunde åka dit. Läs!

Inte avundsjuk? Spendera som dem gör? Gonatt!

Jon, Henke och Jens
OlaMelin sa:
Någonstans måste det ju passerat en tanke i ditt huvud i stil med att han har åkt dit för att ha en rolig kväll tillsammans med Jens och Henke. Om det så är i Båstad under tennisveckan eller tälta i Skövde så kan man väl få roa sig utan att hela tiden bli dömd av ett gäng avundsjuka jibbers på ett skidforum?
Okej, jättepinsamt att vara i Båstad. Nja? Tänk längre än era stavar: 1. Man gillar tennis. 2.Man gillar att roa sig tillsammans med sina vänner. Vad är felet att vara i Båstad då?

Löjligt Ekdahl.

Kan vi inte lägga ner allt snack om vad Jon gör privat? Att han kommer byta sponsor, ok, men att han är i Båstad; nej tack!
WORD!

Jon, Henke och Jens
OlaMelin sa:

Löjligt Ekdahl.

^^

Jon, Henke och Jens
asso, många åker dit för att ha kul och andra åker dit för att göra upp affärer, och några åker dit för att de rent utav gillar tennis.

jon,henke o jens åker nog dit för att ha kul,

Jon, Henke och Jens
schönt att någon vågar vara som de vill vara.. alla som försöker de blir ju bara dissade å shit..

Jon, Henke och Jens
Jho sa:
ekdahl sa:
Det är så kul när ekdahl försöker vara tuff men får dissen iallafall XD
varför? ekdahl gillar inte stureplans-attityden och står för det. håller med honom helt, hatar den stekiga överlägsenheten hos personer med högre inkomst (läs; pappa eller mamma med högre inkomst) än andra och därför anser att de är bättre personer. vilket för det mesta är helt fel eftersom de tappar allt begrepp om pengar och andra viktiga saker.

och att han blir "dissad" är väll inte heller konstigt, antagligen tycker andra medlemmar här på freeride annorlunda än ekdahl och uttrycker då det. och det är väll helt rätt egentligen. men jag förstår verkligen inte hur det kan vara roande, så var snäll oc hredogör det för mig. jag sitter här och väntar, oerhört intresserad av vad du har att säga.

Jon, Henke och Jens
Huggybear sa:
Jho sa:
ekdahl sa:
Det är så kul när ekdahl försöker vara tuff men får dissen iallafall XD
varför? ekdahl gillar inte stureplans-attityden och står för det. håller med honom helt, hatar den stekiga överlägsenheten hos personer med högre inkomst (läs; pappa eller mamma med högre inkomst) än andra och därför anser att de är bättre personer. vilket för det mesta är helt fel eftersom de tappar allt begrepp om pengar och andra viktiga saker.

och att han blir "dissad" är väll inte heller konstigt, antagligen tycker andra medlemmar här på freeride annorlunda än ekdahl och uttrycker då det. och det är väll helt rätt egentligen. men jag förstår verkligen inte hur det kan vara roande, så var snäll oc hredogör det för mig. jag sitter här och väntar, oerhört intresserad av vad du har att säga.
Det som är roande är att ekdahl verkar tro att de flesta som är i Båstad under tennisveckan är från stureplan med stureplans attityd vilket är långt ifrån rätt..

Jon, Henke och Jens
Det verkar vara lättare för vissa att uttrycka sin avundsjuka med ilska/hat.
Stureplan.se's reportrar åker till båstad och skriver, eftersom det under dessa tider händer det "större" grejer i båstad än stockholm.

Jon, Henke och Jens
QSCAR sa:
Det verkar vara lättare för vissa att uttrycka sin avundsjuka med ilska/hat.
Stureplan.se's reportrar åker till båstad och skriver, eftersom det under dessa tider händer det "större" grejer i båstad än stockholm.
Och äntligen har vi fått en "real" snooobbs åsikt!

Jon, Henke och Jens
JippiKay sa:
ekdahl sa:

peace!
Ja!.. jag ska dra till tennisveckan bara för o sitta o kolla på massa snygga brudar!.

NOT!..

vad har du för liv!? :S palla sitta o glo på massa brudar... du får ju dom ändå inte!..

Jon, Henke och Jens
Jon, Henke och Jens
va har hänt med honom!
de ser ut som att han har stått i ensån där soldush typ fem timmar. å tennisvecka de är fan bara brats där. BLÄ

Jon, Henke och Jens
WTX sa:
JippiKay sa:
ekdahl sa:

peace!
Ja!.. jag ska dra till tennisveckan bara för o sitta o kolla på massa snygga brudar!.

NOT!..

vad har du för liv!? :S palla sitta o glo på massa brudar... du får ju dom ändå inte!..
Om man bara bor 7 mil ifrån båsta som jag så är de rätt givet att åka dit och festa med sjukt mycke snygga brudar..
ääh skojjar du lr:O där finns fan förmycke tjejer de blir över och räcker åt alla! Fast vettifan om de räcker till dig ;D
SKöjja ! ;P

Jon, Henke och Jens
JippiKay sa:
WTX sa:
JippiKay sa:

peace!

NOT!..

Om man bara bor 7 mil ifrån båsta som jag så är de rätt givet att åka dit och festa med sjukt mycke snygga brudar..
ääh skojjar du lr:O där finns fan förmycke tjejer de blir över och räcker åt alla! Fast vettifan om de räcker till dig ;D
SKöjja ! ;P
flytta till stockholm

Tillbaka
Topp