Jon & JL

wavepimp

Ny medlem
Jon & JL
tänkte bara kolla var folk tycker om det faktum att Jon
snart skriver på med JL.
En skam? eller tycker ni att det är hans ensak?

yeye, hit me!

Jon & JL
Meen va faan gnäller alla om de för? Låt han göra som han vill och alla gick ju faan runt med JL kläder i våras/sommras och och nu med så varför skulle inte han oxå kunna gör de?? ..Sen e de så att till rätt pris kan man köpa allting (nästan)...

Jon & JL
Dahlin!!

det är inget rykte kan jag garantera dig om! och oki han kanske kan få fason på de men J.L är Golf INGET annat helt enkelt!

Jon & JL
Har du något emot golf ? Skön sport, ganska skönt märke (JL) tycker dock inte om deras skidkläder de är lite smått opraktiska.

Jon & JL
asså ge dig! kom inte o säg till mig att JLÖ är ett skönt märke för de e de fan inte! hellre död en Jl bög som sagt! det är ett reent BRAT från stockholm märke!

Jon & JL
jag står helt på FDausch´s sida.. visserligen det är hans egen business.
och han har en ekonomi att tänka på, men jag är långt ifrån säker på
att vinner på att signa med JL i längden.
finns nog en hel del beundrare till Jon som frågar sig Varför? i denna stund.

piis

Jon & JL
oavsett vad folk har för åsikt om saken så är den sak väldigt tydlig:
att steget från Oakley till JL är ett ovanligt långt steg!

Jon & JL
om han signar för jl så e han fan ingen jibbare längre, bara ett modelejon.....lika som att robban olsson e på mq affischer...de e en skam

Jon & JL
haha jon e allt ett riktigt jon hahahah å vad jag e kul... nej men för å vara lite seriös så tycker jag det känns som att han e lite larvig, han hade oakley som sponsor och han fick väl lagom med pengar för det. att sen byta till JL känns inte riktigt "äkta" han har blivit en tönig fake och har ser ut som en om ni hittar en bild på honom som är nytagen förstår ni varför...

men vf människors girighet har ju alltid funnits, jag längtar tills de kommer fram att han snortar kola på löpande band...

Jon & JL
håller med dej themessageishidden .. o wavepimp och fdausch verkar oxå lite seriösa snubbar .. (=

att byta från oakley till jl e fan ett dålit beslut tycker jag. kul att sveriges och en av världens bästa jibbers ska gå o föreställa jl-bög .. jon olsson ska väl för fan vara en skidikon o inte nån jävla modesnubbe , även om j.lindeberg har fixat nå nya skidkläder o stuff .. dom e säkert värdelösa och pissdyra .. o fula som stryk ..
nån som har länk till en sida där man kán se dom ruttna sakerna ?? (de nya jl-skidkläderna ..)

//andreas

Jon & JL
Det värsta är ju att J.Ls sponsorgrej verkligen har funkat. Alla vet det, pratar om det och menar något om det... Spin Doctors doin their thing!

Jon & JL
Aha . .ja fatta inte först att han skulle köra med dom kläderna.
trrode bara att han typ va sponsrad och att han skulle ha såna vanliga kläder.
Men att byta från oakley till JL fy faan de e som att Ferrari till saab (inget illa menat med saab)

Då håller ja med dig FDausch

Jon & JL
nae oki men då måste ja hålla med dig me crazy_man att de kan ju va så att han har kvar oakley som kläder o googles! o bara kör civilkläder i JL! men den chansen e nog tyvärr inte så stor i o med att JL precis börjat göra skidkläder!

som min nära vän sa! e de någon i skid världen innom jibbing som man skule kunna tänka sig göra nått sånt här så e de ju faktiskt Jon Olsson! han e lite av en Mode stropp!

Jon & JL
Fast det är juh bra att gynna svenska märken. Det är väl ändå inte MÄRKET som avgör hurvida snygga kläder är? om man tror det så är man juh själv en märkesbög? Jag antar att ni aldrig sett några skidkläder från Jlindeberg, så därför borde ni heller inte dömma i förväg. OCH hur många i världen är det som ser på JL som ett "bögmärke"? förmodligen några tusen svenskar jämfört med alla de andra oändligt många som känner till Jon, som knappast lär bry sig om att några svenskar tycker att JL är ett "bögmärke", framförallt Jon lär bry sig minst, jag skulle iaf inte. Sen så kan juh bytet bero på kontraktproblem osv.

Sen att han gör det för pengar...konstigt? Njae, en proffesionell skidåkares största inkomst kommer från just sponsorerna, knappast vinstpengar, vilket iofs kan vara en stor del, men inte den största.
Att signa för ett märke för att ni som inte gillar just JL för mindre pengar är juh knappast en smart handling, vilket ni nog inte gjort, likaså inte Jon.

Jon & JL
E det någon som faktiskt har sett kollektionen???? Den finns inte på JLs hemsida, o om nu ingen har sett den, då kan man ju vara lite försiktig o dömma. När han väl fått kläderna på sig, då kan man börja säga: usch va fula eller fan va najsiga! Sen e ju vissa kläder från oakley som han kör i inte så värst snygga heller =)

Jon & JL
JAg ser det lite såhär att han är ju in i helvete smart.... inte nog med att han troligtvis får vara med och designa sina egna skidkläder han får ju även ta del av JL´s otroligt schyssta utbud av kavajer, skjortor och allt annt stilrent som dom har (och då tänker jag inte på huvtröjorna med loggan på bröstet) Plus att han får en massa sköna slantar för det hela så jag hyllar honom så länge han fortsättet att använda Oakley´s goggles.

peace!

Jon & JL
Klart att JL är "bögigt", fult och värdelöst... Men han måste ju försörja sig också... Vem vet hur lång karriär man kan ha i den farliga arbetsmiljön han vistas i dagligen?

Jon & JL
Jon, din påverkan på skidmodet är enorm, det kan ingen förneka. Halva Åre är ju idag jon-lookalikes med okelygoggels och säckiga okelykläder. Fan vad trist.
Helt rätt att byta stil, kan säkert bli bra men surt för alla kids som lagt ner en förmögenhet på att se ut som du.
Hoppas på att skidoverolen relanseras, gärna rosa :-)
(Mr lindberg kommer tjäna bra när alla "jibbers" blir tvugna att köpa nya kläder)

Jon & JL
sluta gnäll över att JL är ett brat märke sett mist lika många brats med oakley som JL, fan jag får nog sluta köpa typ nudie jeans för det har ju alla brats snälla sluta gnäll...

mer än hälften här inne skulle döda för ett sånt kontrakt som jon har med JL...

Jon & JL
En fråga...jag hörde nånstans att WE var Ingemar Backmans märke eller nå sånt..är JL/WE samma som J.Lindeberg ?

Jon & JL
Jag gillar att han ska börja köra för JL.. äntligen får man in lite nya influenser i skidmodet.. förhoppningsvis leder detta till att kläderna blir lite mindre säckiga. Allvarligt hur ser det ut i backarna idag?? Man skulle ju kunna tro att halva backen inte har råd med egna skidkläder å fått låna storebrorsans kläder som är tio nr för stora. Nä jag gillar JL.. och Jag gillar att Jon ska börja köra för svenska märken.. Det är bra marknadsföring för oss svenskar.

Jon & JL
-Hej, vill du köra med våra kläder o få massa cash för det?
-Nej tyvär asso, jag gillar inte ert märke...tycker det e bögigt.

Säg en vettig människa som hade svarat så =)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp