danteprtic
Medlem
Jon Olsson=Cross
Jon Olsson går nu över från JLinderberg till Cross.. vad tycker ni.?..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JL lägger ner skidkläderna. antar att det är för att de inte gått så bra för dom.. mohahaooj sa:jag tycker det låter dumt, cross är som sagt inte så snyggt. kommer JLindeberg ens fortsätta med skidkläder efter det här?
Erik Strand va deRHillblom sa:karlström och nån till? kommer inte ihåg vem de riktigt var gick ju till cross för inte så längesen. Dom kläderna var ruskigt cleana imo!
aa han var de ! :p borde jag kommit ihåg. menemn , om nu Jon skulle dit så får dom en fin trio iallafall.jeppenator sa:Erik Strand va deRHillblom sa:karlström och nån till? kommer inte ihåg vem de riktigt var gick ju till cross för inte så längesen. Dom kläderna var ruskigt cleana imo!![]()
mycket troligt , de kommer säkert bli niice.Huggybear sa:får väll hoppas att han designar lite kläder åt dom då, eftersom deras kläder just nu är jäkligt fula.
dom är ju så ackligt dyra..jeppenator sa:JL lägger ner skidkläderna. antar att det är för att de inte gått så bra för dom.. mohahaooj sa:jag tycker det låter dumt, cross är som sagt inte så snyggt. kommer JLindeberg ens fortsätta med skidkläder efter det här?
Dom är ju så äckligt fula ocksåklickklackboom sa:dom är ju så ackligt dyra..jeppenator sa:JL lägger ner skidkläderna. antar att det är för att de inte gått så bra för dom.. mohahaooj sa:jag tycker det låter dumt, cross är som sagt inte så snyggt. kommer JLindeberg ens fortsätta med skidkläder efter det här?
Jo jag har också hört det! tror att de är dom han kommer åka för.. spelar ingen roll va folk påstår nu.. =)ekdahl sa:jag får höra av pålitliga källor att han ska till oxbow.
dppd sa:Jon Olsson går nu över från JLinderberg till Cross.. vad tycker ni.?..
Källa?dppd sa:Jag eee som sagt 100% på att han kommer åka på cross..
cross? trodde han åkte skidor mest men :S:S HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHA pls hit me, i am SO much fun!dppd sa:Jag eee som sagt 100% på att han kommer åka på cross..
Kan du tala om för oss oförstående idioter varför herr Jon måste gå och bli bög bara för att han byter sponsor? Jag förstår inte riktigt dina tankebanor men jag är övertygad om att du säkert har en bra förklaring.Studsjoppe sa:Fan Va Gay!!
Kan du fördjupa dej lite. Du skriver svårtydigt...Studsjoppe sa:det har jag säkert.
torra äckliga freeridenörds skämtKullis sa:skippar han skidorna nu, lite väl sent att börja med cross eller?!