Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
n u får ja fanemej inte lufft xDSoederpundare sa:Shiet jag som precis har köpt lindbergs stället som jon har :O
skit it, såg nu att det blev cross.... :Pduffman sa:har sett att de e många som tror på oxbow i det här inlägget, vilken källa säger att de är cross?
oavsett om det blir cross eller oxbow så tillverkar båda företagen schysta grejjor, men priserna kan ligga högt hos cross dock.
dom borde väl lägga ner överhuvudtaget dom gör inga snygga kläder och märket är nog inte så poppis iaf inte här nere dör folk hellre än klär sej i jljeppenator sa:JL lägger ner skidkläderna. antar att det är för att de inte gått så bra för dom.. mohahaooj sa:jag tycker det låter dumt, cross är som sagt inte så snyggt. kommer JLindeberg ens fortsätta med skidkläder efter det här?
finns säkertr massa folk som tycker att JL gör skitsnygga kläderv-larsson sa:dom borde väl lägga ner överhuvudtaget dom gör inga snygga kläder och märket är nog inte så poppis iaf inte här nere dör folk hellre än klär sej i jljeppenator sa:JL lägger ner skidkläderna. antar att det är för att de inte gått så bra för dom.. mohahaooj sa:jag tycker det låter dumt, cross är som sagt inte så snyggt. kommer JLindeberg ens fortsätta med skidkläder efter det här?
edit: hur kan han välja ett märke som cross skulle vart cleanare med nått mer jibbinriktat märke. vad sägs om att votekicka jon från alla skidåkare tills han byter märke igen?
Vadå mer jibbinriktat? Är det alltid så i allas skallar att jibb = Gangsta? verkar juh som så.v-larsson sa:dom borde väl lägga ner överhuvudtaget dom gör inga snygga kläder och märket är nog inte så poppis iaf inte här nere dör folk hellre än klär sej i jljeppenator sa:JL lägger ner skidkläderna. antar att det är för att de inte gått så bra för dom.. mohahaooj sa:jag tycker det låter dumt, cross är som sagt inte så snyggt. kommer JLindeberg ens fortsätta med skidkläder efter det här?
edit: hur kan han välja ett märke som cross skulle vart cleanare med nått mer jibbinriktat märke. vad sägs om att votekicka jon från alla skidåkare tills han byter märke igen?
Tack!dr_m4d_skillz sa:men jag blir så jävla trött på människor ibland...
v-larrson, hur stor erfarenhet har du egentligen av JL? när du tänker JL tänker du då bara på klassiska fula JL tröjjan med blaffigt tryck på? eller har du även erfarenhet från de lite mer stilrena plaggen i deras kollektion? har du överhuvudtaget kollat igenom deras kollektion för hösten 07? fantastiskt snygga oversizade shjortor, långa linnen, fantastiskt snygga! det enda som är under all kritik är denim kollektionen som antagligen hållerl ika dålig kvalle som vanligt.. men så är det juh med de flesta märken med samma kundkrets som JL
synd att cross inte är så jävla G företag :Pjeppenator sa:skönt att han hoockat cross. kommer bli najsigare och kanske kan de överginvna JL ta med sig Jons brat stämpel i graven?
Time to get Gangsta nu JON!
Finns ingen chans att Jon skulle bli "gangsta". Skulle seriöst skratta om han helt plötsligt skulle byta stil, till "gangsta"jeppenator sa:skönt att han hoockat cross. kommer bli najsigare och kanske kan de överginvna JL ta med sig Jons brat stämpel i graven?
Men varför vill alla vara gangsta? Jag kan säga att jag hoppas att Jon INTE blir det.RHillblom sa:Finns ingen chans att Jon skulle bli "gangsta". Skulle seriöst skratta om han helt plötsligt skulle byta stil, till "gangsta"jeppenator sa:skönt att han hoockat cross. kommer bli najsigare och kanske kan de överginvna JL ta med sig Jons brat stämpel i graven?
han får en egen linje det är redan klart =Pekdahl sa:låter fint, får hoppas att han göra lite fina kläder nu då. vore ju skandal om han inte får en egen linje enligt mig.
aa haha jon i 6XL o bandanaRHillblom sa:Finns ingen chans att Jon skulle bli "gangsta". Skulle seriöst skratta om han helt plötsligt skulle byta stil, till "gangsta"jeppenator sa:skönt att han hoockat cross. kommer bli najsigare och kanske kan de överginvna JL ta med sig Jons brat stämpel i graven?
Om man läser längst ner på sidan så ser man att det står "Jon was also named one of Sweden's sexiest men by Elle magazine". han är både en av världens bästa freeskier åkare och sveriges sexigaste man. COOOLTbrumbrum sa:Nu är det klart!
Jon har skrivit på för Cross, tidigare i somras i Stryn körde han med kläder från Cross också.
http://www.cross-sportswear.com/site/content/default.cfm?navID=100381
Jag hoppas det blir ett givande samarbete både för Jon och Cross. De har faktiskt gjort fräschare och fräschare kläder för varje år sedan Peak-grundaren tog över. Nu hoppas man på ytterliggare ett lyft!
Det är väll så att dom flesta Jibbers tycker att JL är nått gay märke eftersom att dom har dom där XX-S kläderna och så vidare.....kimkimkim sa:Tack!dr_m4d_skillz sa:men jag blir så jävla trött på människor ibland...
v-larrson, hur stor erfarenhet har du egentligen av JL? när du tänker JL tänker du då bara på klassiska fula JL tröjjan med blaffigt tryck på? eller har du även erfarenhet från de lite mer stilrena plaggen i deras kollektion? har du överhuvudtaget kollat igenom deras kollektion för hösten 07? fantastiskt snygga oversizade shjortor, långa linnen, fantastiskt snygga! det enda som är under all kritik är denim kollektionen som antagligen hållerl ika dålig kvalle som vanligt.. men så är det juh med de flesta märken med samma kundkrets som JL
Som vanligt en massa folk som dömmer ut JL utan att egentligen veta hur något i kollektionen ser ut, eller bara förknippar märket med huvtröjor med ett fett JL-märke på.
Och som CrashX säger så tycker då inte jag att det är något fel på Cross skidkläder. Sen är ju Jon precis som det flesta professionella Newschool åkarna inte precis känd för att klä sig i "Gangstah-Style" kläder.
precis, vem fan pallar pröjsa 10papp för skidställ?jeppenator sa:JL lägger ner skidkläderna. antar att det är för att de inte gått så bra för dom.. mohahaooj sa:jag tycker det låter dumt, cross är som sagt inte så snyggt. kommer JLindeberg ens fortsätta med skidkläder efter det här?