Jon Olsson i Fråga Olle

vLindqvist

Ny medlem
Jon Olsson i Fråga Olle
Ikväll kl 22.00 på Kanal 5 är Jon Olsson med i Fråga Olle!

"Säsongens sista Fråga Olle gästas av komikern Mia Skäringer och freestyleskidproffset Jon Olsson som diskuterar hur man vet att man är bra i sängen.
Komikern Mia Skäringer trivs i soffan tillsammans med karlarna Martin, Olle och Jon när hon ger ett lika enkelt som effektivt råd om hur man blir bra sängen. Martin Björk konstaterar att både han och freestyleskidproffset Jon Olsson har gått på Skidgymnasiet, men att någonstans gick deras karriärer åt olika håll. Och det har inget att göra med att Jon smiskar till Martin med veckans pryl som är en kombinerad dildo och piska."

http://kanal5.se/web/guest/fragaolle

Spännande att höra vad Jon har att komma med ;)

/v

Jon Olsson i Fråga Olle
Första gången småbarn har anledning och se på Fråga olle?
- Men Jon olsson är min idol, jag måste veta hur han gör i sängen så jag kan bli som han!
Wiihoo

Jon Olsson i Fråga Olle
Tycker Jon synts mycket på tv nu på sistone. Fråga Olle, Vakna med the voice, Gomorron Sverige eller vad det heter osv.
PR
Han lyckades nämna adressen till videobloggen på vissa ställen också...

Jon Olsson i Fråga Olle
Hehe, Jon var lite nervös ibörjan men han mjuknade till lite sen. Kul att han ställer upp i tv så ofta nu, bra för hans namn och såklart sporten.

Jon Olsson i Fråga Olle
det där gjorde han ju snyggt :) inte lättaste programmet att vara med i så därför han var lite blyg skulle jag gissa på..

Jon Olsson i Fråga Olle
Har han varit med ännu en gång eller bara en gammal tråd som tagits upp utan anledning för att fråga olle säsongen nyligen startat?

Tillbaka
Topp