Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hehe det var med den historien jag hørde om Jon førsta gången.Leder sa:Ja han har tävlat i alpint, körde för Mora alpin och vi är fler här på forumet som har tävlat i samma tävlingar. Hoppas han kan komma till staren i tid bara…. när han var grabb hade han lite svårt att slita sig från hoppant och ta sig till start =)
2014 enligt jon himself på Vakna med the voice den 15 november 2007Dave sa:2010 enligt skvaller i åka skidor. ju.
tror mer på på åka skidor.....SimplyP sa:2014 enligt jon himself på Vakna med the voice den 15 november 2007Dave sa:2010 enligt skvaller i åka skidor. ju.
Du tror alltså på en tidning mer än på vad Jon sa på radio?KruxeliduX sa:tror mer på på åka skidor.....SimplyP sa:2014 enligt jon himself på Vakna med the voice den 15 november 2007Dave sa:2010 enligt skvaller i åka skidor. ju.
Yes, -99 tror jag det var.Niklas_Borg sa:Har för mig att Jon vann JSM i alpint..
Fyra var det på sm 2002/2003 i storslalom såvida jag inte har fel på årtalet. Iof kan han ha kommit 18 i slalom också men.Hasse sa:Har för mig att han kom på 18 plats på SM för typ 3 år sedan.
//H
Finns ingen anledning att du ska vara otrevlig för det.JockeSki sa:Men för helvete! Läste du ens svaren innan dig? Helt meningslöst att säga samma sak flera gånger. Och så räcker det med att trycka på "Spara" EN gång och inte 3.Mickegustafsson sa:jon körde junior sm i alpint innan han fick för sig att åka friåknining..
haha vilken jävla galning han är jon!jempi sa:här är ett videoclip från i da typ.. då jon snackar ut.. han ska tydligen börja tävla den 28 november
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=973052
Å andra sidan tror jag hanvarken har ont om pengar eller speciellt svårt att fixa sponsorer för detUtter sa:Största problemet är att det kostar oerhört mycket flis att få träna med något landslag. Annars finns de tekniska förutsättningarna där.
Det är inget jag tror, det är något jag vet. Sponsorer till en alpin satsning utan att ingå i ett landslag är dessutom oerhört svårt.johank84 sa:Å andra sidan tror jag hanvarken har ont om pengar eller speciellt svårt att fixa sponsorer för detUtter sa:Största problemet är att det kostar oerhört mycket flis att få träna med något landslag. Annars finns de tekniska förutsättningarna där.
Sponsorer har han nog redan så han klarar sig, tror Head mer än gärna ger honom ett par Storslalom lagg för att han ska kunna ställa upp i OSjohank84 sa:Å andra sidan tror jag hanvarken har ont om pengar eller speciellt svårt att fixa sponsorer för detUtter sa:Största problemet är att det kostar oerhört mycket flis att få träna med något landslag. Annars finns de tekniska förutsättningarna där.
Det handlar om hur mycket pengar man är beredd att lägga ur egen ficka. (det är väldigt mycket som krävs för en satsning utanför det svenska landslaget)CrashX sa:Sponsorer har han nog redan så han klarar sig, tror Head mer än gärna ger honom ett par Storslalom lagg för att han ska kunna ställa upp i OSjohank84 sa:Å andra sidan tror jag hanvarken har ont om pengar eller speciellt svårt att fixa sponsorer för detUtter sa:Största problemet är att det kostar oerhört mycket flis att få träna med något landslag. Annars finns de tekniska förutsättningarna där.![]()