Jon Olsson Invitational 2006

jon_olsson

Ny medlem
Personal för 2006 sokes...
Jag soker en webdesigner for arets tavling och i stallet for att anstalla en helt utomstaende sa tyckte jag att det skulle vara roligare att jobba med nagon som ar interesserad av det vi gor och skulle tycka att det var roligt.
Förutom weddesignen sa ingar aven en bild/film och text uppdatering pa plats, kvallstid,sidoaktiviteter, tavling och dokumentation av byggnationen tillsammans med mig.
Kompetensen jag soker ar nagon som kan gora nagot liknande som sidan vi hade forra aret(jonolssoninvitational.com).
Sen soker jag aven en post for nagon som ar interesserad av att bygga min personliga sida och halla den uppdaterad tillsammans med mig, aven den pa en liknande niva.

For mera info ang ersattning mm, hor av er till min kollega pa Jens@jonolssoninvitational.com

Hoppas pa positivt svar.

Jon Olsson

jon, alla blir som förstelnade när du skriver :)därför skriver pojkarna ovanför "tufft" å "coolt" .. med två punkter efter :)..
nej, men om jag kunnde designa hemsidor så skulle jag lätt hjälpa till.
lyckatill iaf/ P

crilleus, ja tror du inte kommer kunna göra sånna fina sidor som den gamla. om du inte e riktig begåvad eller bra utbildad

Jag skicka vidare din lilla förfrågan till en polare. Och han är grym. Han visar dig säkert arbetsprover om du vill. :)

Som sagt så är det fruktansvärt svårt att göra en snygg och FUNKTIONELL hemsida men det är riktigt lätt att bara göra en rakt uppochner(i HTML förstås)... Jag har pysslat mkt md detta hemma för skojs skull och lagt ner många timmar på detta och ända har jag mkt svårt för att göra riktigt snygga hemsidor, alltså behövs det nån som har stenkoll!

Det är inte så svårt att göra en hemsida funktionell. Det svåra skulle väll i så fall vara att göra designen schmaakfull.

Man lär sej en hel del konstiga saker på universitetet :D

Tjena, vet inte riktigt om det är mig du söker men det kan du vell få avgöra själv, du kan kolla på lite av det jag gjort här: www.o3.mine.nu .
Jag har inte sysslat med några större projekt men jag kan Flash, XHTML, PHP o MySQL rätt bra.

Maila mig på: johankarlsson@rixmail.se om du gillar vad jag gjort ;)

//Johan

Tillbaka
Topp