Jon olsson på radio

BennO

Ny medlem
Jon olsson på radio
Hörde att jon ska vara med på morgonpasset i p3 imorgon torsdag 6 - 9.30
angående stadium winter jam
skulle även vara med några snowboard åkare

Jon olsson på radio
palla ställa klockan efter ett fucking radioprogram där jon snackar i nåra minuter!

Jon olsson på radio
haha jag slog på radion som väckning så låg och drog mig i sängen! fast han kom ju inte förens typ kl 9 och tycker det va bara skit dom snackade om!

Jon olsson på radio
Va är det här för snack alla pratar om att ställa klockan?

Har folk inga jobb?

Går dagens ungdom inte i skolan längre?

Vart är världen på väg?

Jon olsson på radio
Nenne sa:
Va är det här för snack alla pratar om att ställa klockan?

Har folk inga jobb?

Går dagens ungdom inte i skolan längre?

Vart är världen på väg?
Så du gick till skolan 6 på morgonen? Du lär ha gått nån extrem linje isf! Sen kan du ju inte stå och säga "dagens" ungdom då det inte va länge sedan du själv va det!

Jon olsson på radio
carl720 sa:
dann-e sa:
palla ställa klockan efter ett fucking radioprogram där jon snackar i nåra minuter!
vill inte göra reklam på ngt vis, men man kan ladda ner programmet och lyssna när man vill.

/C
Jag vet! Det var ju precis det jag menade! Varför ställa klockan tidig på morgonen när man kna lyssna när som helst? Tycker det låter onödigt! + att jag inte tror att de va så mycket roliga saker dom pratade om..

Jon olsson på radio
Jag vet inte om nån hörde intervjun, men ajg gjorde iallafall de på resan i morse och de hade inte varit värt att gå upp tidigt för att lyssna, han berättade lite om en filmsession som dom hade vid ett vattentorn för några år sen, för de va ett av hans bästa ögonblick på snö. Annars var de inte als nåt som man inte redan visste. Dom var ju också tre stycken, två snoowboradåkare och Jon, så de blev inte så mycke tid för varje persoon att gå djupare in på ämnet, tyvärr.

/A

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp