Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kom precis hem från Val Thorens, sätter på tv:n och det första man ser är ett reportage med Jon!
jag har fet ångest efter min bästa åkning någonsin... vill tillbaka
Ja, det var verkligen ett bra inslag! Mer sådant SVT!
Gillade speciellt hans kommentar ang. freestyleåkare och derar kvadruppla (?) volter osv.
citerar: "jag vill bli kallad en skidåkare som hoppar, inte en hoppare som åker skidor"
Skön kille.
Själv tycker jag att budgetkanalen TV4 borde kunna punga fram med något liknande program som Richter, mer åkning från den nya skolan TV4! Richter som för övrigt är ett toppenmagasin tycker jag! Mer rails bara, tack
Heja svt. Hoppas dom kommer fixa mer Skid/Snowboard magasin nu när richter har börjat och dom märker att tittarsiffrorna stiger, då blir vi alla glada. :D
alltså, det där är en skön kille! han verkar ha det underbart! resa världen runt och göra det han gillar allra bäst! och dessutom tjänar hårt med cash!
så underbart reportage, hoppas dom visar mer sånt och att dom visar från x-games, det skulle vara helt underbart...
han är såååå grym den där jon alltså...
Jevlar va roligt att dom visar skidåkning på TV!!!
Men var det någon mer än jag som tänkte på dom här sakerna i reportaget:
1. Precis i början av repotaget så har dom filmat han när han kommer carvandes ner för en backe, sen vänder han sej om och åker fakie, också då carvandes. Men titta på skidorna, dom är ju röda? Det är iaf inte några Mad Trix han har på fötterna...
(Jag kan iof ha haft dålig sändning för tillfället =P)
2. Han sa i en intervju under RBBA förra året att han var hårdrockare (varav han bär nitbälte), varför ser han då ut som en hiphopare? På med läderbyxorna för faan!!
3. Sticka var hans hobby. Trodde de var sverres?? WB?
Inget ont om Jons åkning men den personlighet jag mött av honom är inte den bästa.
Ang. droppet från VM 6:an så var Jon inte den första att testa på denna luftfärd. Träffade ett gäng skidåkare som hade slått vad om vem som kunde droppa från det högsta stället i liften(de hoppa då bla från samma ställe som Jon men vann inte!)
bara så ni vet!
//arj
Såg på reportaget flera gånger och jag antar att det är jon olssons nya promodel. Dem var röda på undersidan och såg ut att vara röd/vita på översidan.
"här ser det bra ut, jag tror jag tar ett åk." coolt gjort. vet att det var längesen det sändes, men undrar bara om nån vet var man kan kolla på det ? har letat på svt men hittar inte..