Marcus_Branden
Ny medlem
Jon olsson Yniq
jag tycker inte dom e snygga...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
som sagt, yniq är Jons egna märke!burgars sa:Ingen som lade märke till att de låg i en Scott-påse när han fick dem? Det kanske bara är en egen färgsättning på en kommande Scott-modell? Som Kasks POC tex.
Jovisst men varför låg de i en Scottpåse när han fick dem i "JOSS begins"-bloggen?Tipsson sa:som sagt, yniq är Jons egna märke!burgars sa:Ingen som lade märke till att de låg i en Scott-påse när han fick dem? Det kanske bara är en egen färgsättning på en kommande Scott-modell? Som Kasks POC tex.
Nope. Kan dementera detta. Att protoypen kom i en Scott-påse är pure coincidence.Carled sa:Jag gissar på Scott-tillverkning!
Nog en tillfällighet! Om det skulle vara någon som tillverkar dem så skulle det antagligen vara poc. Glaset med ramen var lite som lobes och jon har haft ett bra sammarbete med poc och hörde ryckten från ganska säkra källor för ett tag sen att Jon kanske skulle köra för poc goggles men så blev det inte.burgars sa:Ingen som lade märke till att de låg i en Scott-påse när han fick dem? Det kanske bara är en egen färgsättning på en kommande Scott-modell? Som Kasks POC tex.
Ganska lik POC lobes men plast över glaset högst upp.NeeWTF sa:En bättre bild möjligen: http://community.freeskier.com/uploads/images/photo_49c81ab58b65d.jpg
Fortfarande 3/5 än så länge från mej! Men kom ihåg att detta är en prototyp!
märkte också det härom dagen då jag prövade att googla på yniq. Lite dålig stil tycker jag.Erik sa:Det verkar dock inte som Jon är först. Se www.yniqeyewear.com
Huvudet på spiken! Kom igen, ge oss lite tekniskt lullull...jet sa:Hade varit intressant att få se lite tekniska specifikationer. Material, linsval, passform, optisk korrekthet?
De tror jag också mer på! Skulle bli riktigt nice tror jagR-R sa:tycker att de borda ta bort de vita på sidorna och bara ha de på toppen... då hade de vara fett coola!
v-larsson sa:Dom var ju fula!
Sånt här är lite kul att gräva i, Mikael Kenson som är CEO verkar komma från it-konsult ankdammen (enligt linkedin), men en snabb googling hintar om ett visst bilintresse också. Dock inget om nått förflutet inom sportbranschen. Skulle ju vara tråkigt om det resulterar i några själlösa dr zipe goggles ala prestige.RickePuff sa:Enligt den artikeln är Jon Visionary Evangelist på YNIC. Men det är klart, helt själv kan han inte driva det...