Doggystyle
Medlem
Jon olsson Yniq
Vad tyckte ni om hans nya Yniq googles?
www.jon-olsson.com
Jag ger dom en 4:a
Vad ger ni?
www.jon-olsson.com
Jag ger dom en 4:a
Vad ger ni?
YNIQ är Jons egna märke... eller vad menar du?Daffeman sa:Man fick ju aldrig se med hjälm men dom har ingen chans mot oakley. Jag kan tänka mig att han fick mer pengar av Oakley också...
varför skulle han få mer pengar av oakley? yniq är ju hans egna märke, det kommer han ju tjäna på..Daffeman sa:Man fick ju aldrig se med hjälm men dom har ingen chans mot oakley. Jag kan tänka mig att han fick mer pengar av Oakley också...
... säger Jons polare som garanterat får ett par eller två gratis. Eller?hans-peder sa:Fan vad med åsikter... Hur mycket såg ni egentligen?
Sex sekunder är de i bild – avståndsbild dessutom.
Glöm inte en grej; det som är nytt och ovant att kolla
på, brukar många dissa och hacka på, tills ögat vant
sig. Ni jämför dem med Oakley, ja... men gå och köp
Oakley då! Hade världen blivit lyckligare av ett nytt
par klonade Crowbars?
Skönt att Jon kör sin egen stil. 5 av 5. No question.
h-p
Vad säger du nu Carled? Jag tycker det han säger låter mycket rimligt.Carled sa:... säger Jons polare som garanterat får ett par eller två gratis. Eller?hans-peder sa:Fan vad med åsikter... Hur mycket såg ni egentligen?
Glöm inte en grej; det som är nytt och ovant att kolla
på, brukar många dissa och hacka på, tills ögat vant
sig. Ni jämför dem med Oakley, ja... men gå och köp
Oakley då! Hade världen blivit lyckligare av ett nytt
par klonade Crowbars?
Skönt att Jon kör sin egen stil. 5 av 5. No question.
h-p
Jag tycker de har mycket gemensamt med de Dior-goggles som Fru Beckham brukar åka runt i.
Gratis? Varför skulle de vara gratis? Det enda jag säger är:Carled sa:... säger Jons polare som garanterat får ett par eller två gratis. Eller?
Jag tycker de har mycket gemensamt med de Dior-goggles som Fru Beckham brukar åka runt i.
vet inte om du märkt men det finns en paus knapp, och så går det att se filmen igen, samt zooma in ifall man vill det.hans-peder sa:Fan vad med åsikter... Hur mycket såg ni egentligen?
h-p
...eller den här innovativa skidhjälmen från Bogner klädd i bambuträ:hans-peder sa:2) Många nya grejor dissas för att folk behöver tid att vänja sig, oavsett om det handlar om Porsche Cayenne eller Sony Ericssons logo.
Incredibly smart looking. Jag tar två!Claaaes sa:...eller den här innovativa skidhjälmen från Bogner klädd i bambuträ:hans-peder sa:2) Många nya grejor dissas för att folk behöver tid att vänja sig, oavsett om det handlar om Porsche Cayenne eller Sony Ericssons logo.
http://www.hellforleathermagazine.com/bogner.jpg
:D