jon olssons mode blogg

jon olssons mode blogg
larssaa sa:
manneneklund sa:
har han gått och blivit homosexuell?
Gått och blivit ? ;O.
Har han inte vart på bögsidan hela tiden?.

Och ni som tänker whina över att jon olsson är anledning till att jag står på ett par lagg. VAKNA OCH INSE ATT DET INTE ÄR TACK VARE JON FUCKIIIING OLSSON.

Jon Olsson är en sellout.
Hejdå!
Hmm...tycker iofs att han säljer sig sj rätt bra och hans planer på att vara "core" kanske inte finns. Själv tycker jag att om man kan hitta ett sätt att tjäna pengar OCH göra ngt man tycker är kul så är det bara att lyfta på hatten....

åhh nej..jag menar..
lolz0r.. h8ta inte! o I shoot ya whidda mi nine!

eller ngt i den stilen

Senast ändrad:
jon olssons mode blogg
Okej. Detta kan ju vara det största skämtet inom mode på senaste. Detta tar ju kissie tom. Helt katastrofalt.
Fannypacks och urusel klocksmak. Inget klassiskt herrmode där inte. Han kör lite hulk hogan style.

jon olssons mode blogg
Herr Olsson ja.. Han beundras för sitt vackra yttre, som jag personligen inte anser vara attraktivt då han mer påminner om en kvinna än en man.. Till råga på allt så har han nu även införskaffat sig en modeblogg? Jag finner inga ord.. Säker på att herr skall sitta före Olsson?

jon olssons mode blogg
Kan inte bara alla hålla käften! vad en jon gör så kmr alla på en anledning att klaga!, bara för att han inte går runt med lrg och baggy kläder. Jag tror seriöst att alla hade kommenterat haha, fan vad cleant om det var tom wallisch hade börjat skriva om fannypacks ! Alla är bara så jävla avundsjuka på honom, men om ni är det så sluta skriv om det här på fr. Jon Olsson är en legend och har utvecklat den här sporten så sjukt mycket, och är anlednigen till att många står på ett par twintips idag. Winterjam,joss,joi,kangi m.m...... Och alla ni som säger att han inte ens är bra fortfarande kolla bara på winterjam.
Han gjorde sin första b-flip när han var 16 och är i toppen idag, försök med det allihopa !
Skaffa ett liv alla h8ers

jon olssons mode blogg
Det ofräsha med att Jon Olsson har en modeblogg är ju inte att det är bögigt eller att han skriver om fannypacks.. För det är inte bögit och ett fannypack känns helt ok bara det inte kommer från prada.

Det sunkiga är att jon skriver om något slags stekarmode som är så fantastiskt fult och inte alls mode någonstans, förutom i just stekarvärlden. Det är som att nån lirare här skulle starta en modeblogg å bara skriva om talltees, baggyjeans och wayfarers i roliga färger...

jon olssons mode blogg
hyllengren sa:
Det ofräsha med att Jon Olsson har en modeblogg är ju inte att det är bögigt eller att han skriver om fannypacks.. För det är inte bögit och ett fannypack känns helt ok bara det inte kommer från prada.

Det sunkiga är att jon skriver om något slags stekarmode som är så fantastiskt fult och inte alls mode någonstans, förutom i just stekarvärlden. Det är som att nån lirare här skulle starta en modeblogg å bara skriva om talltees, baggyjeans och wayfarers i roliga färger...
Det är fantastiskt fint, talltees, baggyjeans är så fantastiskt fult!

jon olssons mode blogg
Är det inte rätt skönt att iaf någon bryter trenden och går emot alla andra. Kanske lite to much ibland med kul att se npgon som inte har för stora kläder och bara glider runt.

Han är ju en san entreprenör som gör saker och ting lite anorlund, kul att inte alla följer samma trista skidmönster!

Senast ändrad:
jon olssons mode blogg
ekebom sa:
Sedan så skulle jag även vilja slänga in att jag inte tror att mina föräldrar hade Jon Olsson i tankarna när de ställde mig på ett par skidor för första gången..
Det gjorde nog inte mina föräldrar heller, men anledningen till att jag blev sugen på att prova åka ett par twintip är iaf tack vare Jon, och jag tror inte att jag är ensam om det..

jon olssons mode blogg
ekebom sa:
Skämtar du eller? Går emot alla andra? Enligt hans gamla skolkamrater så var det exakt det han INTE gjorde. Först var han emo, sen bonde och nu slutligen stekare. (...)
Att söka sin egen identitet är ju ganska naturligt när man är ung och oerfaren. Behovet av att "vara något" eller "tillhöra något" avtar i takt med att man hittar sig själv.

Någon i det här forumet som känner igen sig?

jon olssons mode blogg
Haha, ni kan hata hur mycket ni vill men när det väl kommer till kritan kommer Jon att glida till nästa feta snowtrip i sin lamborghini med miljoner på fickan och snygga tjejer beundrandes efter sig medan ni sitter framför datorn i ett regnigt skitland och grinar efter snö (:

*klappar sarkastiskt*

jon olssons mode blogg
Jantelagen osar här inne!
Jon Olsson är den som gjort mest för newschool skidåkning och vem fan bryr sig ifall han har kläder som ett intresse. Jävla snorungar är ni allihopa.

jon olssons mode blogg
Coldis sa:
Haha, ni kan hata hur mycket ni vill men när det väl kommer till kritan kommer Jon att glida till nästa feta snowtrip i sin lamborghini med miljoner på fickan och snygga tjejer beundrandes efter sig medan ni sitter framför datorn i ett regnigt skitland och grinar efter snö (:

*klappar sarkastiskt*
Haha kanske det, men då gäller även detta dig ;)

Senast ändrad:
jon olssons mode blogg
Nojlas sa:
ekebom sa:
Skämtar du eller? Går emot alla andra? Enligt hans gamla skolkamrater så var det exakt det han INTE gjorde. Först var han emo, sen bonde och nu slutligen stekare. (...)
Att söka sin egen identitet är ju ganska naturligt när man är ung och oerfaren. Behovet av att "vara något" eller "tillhöra något" avtar i takt med att man hittar sig själv.

Men borde inte Jon vara annat än ung och oerfaren vid det här laget... jag menar, han verkar ju fortfarande söka sin rätta identitet.

jon olssons mode blogg
Folk skriver att vi "h8ar". Nej, det är kritik. Hans klädsmak är usel och sedan vore ju inte det helt fel med ett besö hos frisören.

@sji: Rädd för att göra backflip? Så när polarna säger do it kontrar du med, "Men Jon olsson gjorde sin första när han var 16!" Nej du kommer inte peaka din skidkarriär som Jon, han har en oerhörd talang för det han gör.
Men hans personlighe..................... *Spyr*

jon olssons mode blogg
Nojlas sa:
ekebom sa:

Det tror jag väl kanppast va? Alla kommer antagligen vara rasta/gangstah livet ut! Manskjol är den nya kostymen!
Som en av poppulärkulturens stora poeter en gång sa "get rich or die tryin"....

jon olssons mode blogg
Perkal sa:
Folk skriver att vi "h8ar". Nej, det är kritik. Hans klädsmak är usel och sedan vore ju inte det helt fel med ett besö hos frisören.

@sji: Rädd för att göra backflip? Så när polarna säger do it kontrar du med, "Men Jon olsson gjorde sin första när han var 16!" Nej du kommer inte peaka din skidkarriär som Jon, han har en oerhörd talang för det han gör.
Men hans personlighe..................... *Spyr*
Säger Freerides största hater.

jon olssons mode blogg
Hurdan personlighet ska man ha då alla som klagar på de?
Som fräckaste Tom Wallisch som inte ens klarar av en fjärdeplats och bara sticker därifrån från ett event som godhjärtade Jon fixat för åkare och sportens skull.

Jag röstar på Jon.

jon olssons mode blogg
jag hade inte bangat att byta med liv med jon asså, spruta schkomp och glida i nya lambos varje år!

jon olssons mode blogg
felix sa:
Nojlas sa:
ekebom sa:

Men borde inte Jon vara annat än ung och oerfaren vid det här laget... jag menar, han verkar ju fortfarande söka sin rätta identitet.
Tänker du på snabba bilar, champagnesprutarskola, gumballrally, modebloggar etc etc?
Publiciteten han skapar är givetvis avsiktlig. Han bygger upp sitt eget varumärke på detta vis. Filosofin han använder liknar lite den Diedrik Mateschitz (Red Bull) använder i sin marknadsföring - antingen älskar folk oss, eller så hatar de oss.
Tråden här ovan visar ju ganska klart att folk fullkomligt älskar att ta ställning för/emot, vilket kan ses som tecken på att metoden fungerar. :)

jon olssons mode blogg
PNyberg sa:
Nojlas sa:
ekebom sa:

Det tror jag väl kanppast va? Alla kommer antagligen vara rasta/gangstah livet ut! Manskjol är den nya kostymen!
Som en av poppulärkulturens stora poeter en gång sa "get rich or die tryin"....
Sarkasmen när den är som härligast..
Rastafari är en religion, en tro.. Om du är en sann rasta så är du det förmodligen livet ut! Nu syftar jag inte på de personerna som känner ett behov utav att visa upp sin "tro" och klä sig i överdrivet i s.k "rastakläder". Dessa personer är oftast inte sanna och kommer med största sannolikhet att söka efter en ny identitet efter ett tag ja.. Där har du absolut rätt! Men de är inte rastafarianer.. En sann rasta har sin tro i hjärtat, och där förblir den även livet ut! Sen kan man väl byta klädesstil hit och dit, det gör ingenting.. Dina kläder ska inte bestämma din identitet, utan det ska snarare dina handlingar och ditt sätt att vara och tänka på göra!

jon olssons mode blogg
ekebom sa:
Rastafari är en religion, en tro.. Om du är en sann rasta så är du det förmodligen livet ut! Nu syftar jag inte på de personerna som känner ett behov utav att visa upp sin "tro" och klä sig i överdrivet i s.k "rastakläder". Dessa personer är oftast inte sanna och kommer med största sannolikhet att söka efter en ny identitet efter ett tag ja.. Där har du absolut rätt! Men de är inte rastafarianer.. En sann rasta har sin tro i hjärtat, och där förblir den även livet ut! Sen kan man väl byta klädesstil hit och dit, det gör ingenting.. Dina kläder ska inte bestämma din identitet, utan det ska snarare dina handlingar och ditt sätt att vara och tänka på göra!
Vad tycker fröken om rastafarins fem grundvärderingar då?
Eller den intressanta kvinnosynen inom rastafari?

jon olssons mode blogg
Nojlas sa:
ekebom sa:
Vad tycker fröken om rastafarins fem grundvärderingar då?
Eller den intressanta kvinnosynen inom rastafari?
Att ta upp de 5 mycket gamla grundvärderingarna är bara fel. Anledningen till varför vi vita människor ansågs vara underlägsna de svarta samt att vi tjänade satan berodde på den slavhandel som ägde rum under 1500-talet. De fem värderingarna är det ett mycket fåtal personer som håller fast vid idag. Rastafari handlar om ett rent hjärta, inte om en människas hudfärg. Sedan så har jag all förståelse för det hat som ägde rum gentemot vita. Jag tänker inte säga "vi vita" nu, för de finns inget vi och de.. Utan vad vita människor gjorde gentemot svarta människor var HEMSKT! Jag hade själv känt all avsky du kan tänkas känna.. Religionens slagord idag är att alla människor är lika mycket, dock så går inte homosexuella under dessa slagord. En kvinna anses vara underordnad mannen ja, men hon är fortfarande lika mycket värd. Frågan om jämlikheten är mycket finare än denna religion än i någon annan, då även mannen skall kunna vara i hemmet. Dessutom så arbetar kvinnan minst lika mycket som mannen i dagens Jamaica..

För att återgå till hatet mot homosexuella så kan jag dela. En man och en kvinna kan tillsammans få ett barn, medan kvinnor inte kan få det med andra kvinnor exempelvis.. Vi är skapta på ett visst sätt för att det ska vara så. Inte sant? Jag hyser ingen avsky gentemot homosexuella, det är deras val. Men jag skulle inte själv ty mig till en annan tjej oavsett känslor..

Att sitta och hänvisa till de få sämre sakerna med religionen är bara fel. Titta istället på själva helheten. Den förespråkar kärlek och naturlighet. Det är inte konstigt att man tyr sig hit, titta bara på det västerländska samhället med all dess ytlighet och pengamani. Det är inte ett fungerande samhälle, för jag ser bara den psykiska ohälsan utvecklas mer och mer för var dag som går. Här accepteras du inte om du inte följer de föreställningar och ramar som redan utstakats för dig. Jag tänker inte uppmuntra till ett samhälle där det materiella går före relationer med familj etc.

Det här blev väldigt långt, men jag blir uppriktigt sagt arg när någon försöker att svartmåla religionen! Om det är ngn religion du ska svartmåcla så kan du ju börja med hinduismen och dess kastsystem!

Tack för mig!

jon olssons mode blogg
Tihii! vilken intressant väg diskutionen tog vägen!
Kan bara konstatera att Rastafari är inget för en självständig individuell kvinna/tjej, tex att man inte ska få vara i köket när man har "period" SÅ STÖRT!

människor som går fundamentalistiskt i första testamentets spår är bakåtsträvare och självhatare.
Rastas är tillåmed rasistiska mot Afrikaner, deras egna rötter...smart!

Jon har ganska kass smak på bilar tycker jag, men han kör ju skidor som få andra. Tanken att köra med J.Linderberg kläder ger mig spykänslor, men jag tycker han är modig som pimpar ut sig så hårt ändå..vem vet han kanske ska bygga barnhem i Indien för pengarna sen?

jon olssons mode blogg
Pengar e bara papper, papper e bara pengar. Har man deg ska det användas, varför dricka när man kan spruta?varför gå när man langar lambo? Varför blogga på jon-olsson.com när man kan blogga på kanal 5? Hade jag varit jon så hade jag flugit till månen av all hybris, fyfan va ball det skulle va!

jon olssons mode blogg
ekebom sa:
...En kvinna anses vara underordnad mannen ja, men hon är fortfarande lika mycket värd.
o_rly1.jpg

Tillbaka
Topp