Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=61853Kachoke sa:finns väl redan tråd om den?
Nej, helt ofattbart när det finns bilmärken såsom Volvo, Skoda och Volkswagensimonthyrberg sa:förstår inte hur man kan välja en lambo av alla bilar dock..
Jantelagen i sitt esse.JL76 sa:"money can't buy taste..."
ja tyvärr har du fel, hans gamla var en murcielago LP640. denna är en murcielago LP670-4 SV.PontusOlsson sa:De är väl hans gamla fast lite modifierad, Eller har jag fel?![]()
Antar att han får ett ganska bra pris på bilen då han är "sponsrad" och de är grym reklam för lambo då den kommer synas på många sidor på internet.simonthyrberg sa:förstår inte hur man kan välja en lambo av alla bilar dock..
Jante!????????Utter sa:Jantelagen i sitt esse.JL76 sa:"money can't buy taste..."
Varför skulle jag inte vet hur LP670-4 SV ser ut när den lämnar fabrik?Utter sa:Du vet inte ens hur den såg ut från fabrik.
Då kanske du kan berätta vilken färgkod den hade? Eftersom att det är kolfibern (inte svart) du inte gillar.JL76 sa:Varför skulle jag inte vet hur LP670-4 SV ser ut när den lämnar fabrik?Utter sa:Du vet inte ens hur den såg ut från fabrik.
Marknadsföring eller ej så har han lyckats gör bilen riktigt ful.
En brinnande clown syns jävligt bra också inte är det smakfullt för det.