Jons Nya Lambo!

AbramDot

Ny medlem
Jons Nya Lambo!
Murcielago LP 670-4 SV blev det..
vad tycker ni?

135136_940.JPG

135135_940.JPG

135138_940.JPG

135137_940.JPG

Jons Nya Lambo!
Inte kan han väl köpt en ny igen, han tog väl ut en i höstas? Måste vara omgjord bara...

Tycker ändå den första är tuffare ;D

3447786819.jpg

Jons Nya Lambo!
grabbar, det är inte samma bil. den nya har vinge, feta luftintag bakom dörrarna och ett lager under dörrarna som sticker ut. något som skulle vara coolt är om han fick en specialbyggd takbox som matchade bredden på taket!

Jons Nya Lambo!
hmm...vart köper man sig sånna där då? Hade vart fint med en som det stod "Per" på ist för "Jon"

Senast ändrad:
Jons Nya Lambo!
Utter sa:
JL76 sa:
"money can't buy taste..."
Jantelagen i sitt esse.
Jante!????????
Bilen såg ok ut när den lämnade fabriken sen "fixade" nån med den, på vilket sätt har det med Jante att göra? Tacky är tacky oavsett.
Nu misstänker jag att den svarta plasten inte bara är för syns skulle utan för att skydda från svenskt vinterslask men det ändrar ju inte faktumet att man ser ut som en oljeshejks son om man kör runt i den.

För att förtydliga: Skulle gärna köra runt i den på sommaren till banträffar men inte fan skulle jag sätta takbox på eller ful svart plast. Har jag råd med en lambo har jag råd med en Audi, Subaru whatever som vettig vinterbil också.
Men jag bryr mig inte å andra sidan om vad 14 åriga pojkar tycker...

Senast ändrad:
Jons Nya Lambo!
Den "svarta plasten" är en kolfiberfoliering. Du vet inte ens hur den såg ut från fabrik. Ja det hjälper att skydda lacken, men hela utseendet är skapat för att marknadsföra ett varumärke.

Klart som fan du skulle köra den sommar som vinter om du fick chansen. Han har andra bilar, men det skapar inte samma marknadsföring.

Jons Nya Lambo!
Utter sa:
Du vet inte ens hur den såg ut från fabrik.
Varför skulle jag inte vet hur LP670-4 SV ser ut när den lämnar fabrik?

Marknadsföring eller ej så har han lyckats gör bilen riktigt ful.
En brinnande clown syns jävligt bra också inte är det smakfullt för det.

Jons Nya Lambo!
JL76 sa:
Utter sa:
Du vet inte ens hur den såg ut från fabrik.
Varför skulle jag inte vet hur LP670-4 SV ser ut när den lämnar fabrik?

Marknadsföring eller ej så har han lyckats gör bilen riktigt ful.
En brinnande clown syns jävligt bra också inte är det smakfullt för det.
Då kanske du kan berätta vilken färgkod den hade? Eftersom att det är kolfibern (inte svart) du inte gillar.

Jons Nya Lambo!
vit va den väll? vad jag har fattat det som så tilldelades Sverige bara en
å det borde väll vara denna ? http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/lamborghini/murcielago/5vmubkdg/?criterias=A2ABEAY0Zl7QAUAA

å så här ser det "svarta" ut på närbild http://www.zatzy.com/attachments/al...a-lamborghini-lp670-super-veloce-img_3648.jpg

http://www.zatzy.com/attachments/al...a-lamborghini-lp670-super-veloce-img_3668.jpg

jag tycker den e fet förutom jon märket på bagageluckan ;)

kul att han ska va med i gumball, startavgiften va väll 40 000£ förra året om jag kommer ihåg rätt.....

edit värka kosta 45000$ i år

å sen ska alla böter å soppa betalas så det e inget lopp för oss dödliga :)

Senast ändrad:
Jons Nya Lambo!
Utter: Bilderna gör inte kolfibern rättvisa på de första bilderna ser det som en orange bil med svart plast på, om inlägget ovan stämmer så ser det bättre ut men att sätta kolfiber film ovanpå utan funktion är fortfarande tacky. Gillar starka färger men detta är inte lyckat.

Senast ändrad:
Jons Nya Lambo!
30,000 pund tror jag startavgiften kostar, men det betalas nog av sponsorerna med tanke på hur mycket de deltagande bilarna blir uppstripade.

Det är inte den vita, om du läser vidare i Zatzytråden så ser du att det är någon oberoende handlare som hade tagit in den där och den skulle hamna i Sörmland. Jons togs emot av Von Braun om jag inte missminner mig och är dessutom reggad i Monaco så jag vet inte om det handlar om den enda som Sverige har blivit tilldelad.

Inlägget stämmer.
Den orangea färgen är inte lacken utan foliering precis som kolfibern. Tacky eller inte, fortfarande snyggt med kolfiber oavsett hur man får dit den.

Jag vet inte vilken färg den har under, kan fråga så fort jag springer på honom.

Tillbaka
Topp