JOSS dag 5

JOSS dag 5
Och där gick newschoolskidåkningen till historia!

(för er som inte fattade menade jag att jibbingen finns inte kvar)
Å andra sidan är det en naturlig utveckling, men blir mer och mer som freestyle.

Senast redigerad av en moderator:
JOSS dag 5
felix sa:
Ja men det är väl precis det alla små jibbers här vill? I och med att dom slänger stavarna, skiter i gogglar utanför hjälmen etc. Liknar freestylehoppare mer och mer varje dag.

JOSS dag 5
Utter sa:
felix sa:
Ja men det är väl precis det alla små jibbers här vill? I och med att dom slänger stavarna, skiter i gogglar utanför hjälmen etc. Liknar freestylehoppare mer och mer varje dag.
Ja tyärr, eller vet inte ens om jag vill säga tyvärr för det kanske är ända vägen att gå om man vill utvecklas. Skulle inte förvåna mig om dom riktiga freestyleåkarna sitter och garvar åt oss, pratar om villka idioter vi är som tror oss ha en egen sport men i själva verket bara är freestyleåkare på låg nivå..

02.47 "ska du med till dippan sen" xD
Förresten, säger inte speakern "this is so new" eller nått sånt? Tyvärr är det ju inte nytt, utan bara byggt som ett freestylehopp fast i Åre!!!

Nää, nu ska jag sluta h8a.. bra åkt grabbar!

Senast redigerad av en moderator:
JOSS dag 5
marer sa:
hahah lyssna vid 02:44

"hur ska jag komma in på dippan sen då?"
Har redan upptäckt det^^
Tyvärr var det ju inte riktigt så roligt, utan han frågar om han ska med till dippan :P

Om du har rätt, vore det rätt komiskt.. kanske var crill, han är väl bara 16-17 så får väl vänta några år till xD

JOSS dag 5
Det stämmer, det gör dom inte, men det figurerar mycket sådant i jibbvärlden idag och även om dom inte gjorde det vid denna sess kör ju en hel del av dom killarna dubbelvolter annars och folk utan stavar hittar man ju lite överallt i bräcke!

Dom kanske helt enkelt kände att nu blir det för mycket av freestylen, för många lägger ju på 3;or, 5;or och sådant i filmen. Fast sen sa ju Jon att dom skulle shapea det ännu brantare inför nästa sess så vi får väl se hur det blir!

Tillbaka
Topp