maff
Ny medlem
JOSS dag 5
vet inte hur man lägger filmen direkt så : http://www.jon-olsson.com/videoblog/ håll till godo.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja men det är väl precis det alla små jibbers här vill? I och med att dom slänger stavarna, skiter i gogglar utanför hjälmen etc. Liknar freestylehoppare mer och mer varje dag.felix sa:Och där gick newschoolskidåkningen till historia!
Ja tyärr, eller vet inte ens om jag vill säga tyvärr för det kanske är ända vägen att gå om man vill utvecklas. Skulle inte förvåna mig om dom riktiga freestyleåkarna sitter och garvar åt oss, pratar om villka idioter vi är som tror oss ha en egen sport men i själva verket bara är freestyleåkare på låg nivå..Utter sa:Ja men det är väl precis det alla små jibbers här vill? I och med att dom slänger stavarna, skiter i gogglar utanför hjälmen etc. Liknar freestylehoppare mer och mer varje dag.felix sa:Och där gick newschoolskidåkningen till historia!
ja precis.. jibbingen e helt borta.. heeeelt borta.Utter sa:Ja men det är väl precis det alla små jibbers här vill? I och med att dom slänger stavarna, skiter i gogglar utanför hjälmen etc. Liknar freestylehoppare mer och mer varje dag.felix sa:Och där gick newschoolskidåkningen till historia!
för att jon och dom byggde ett freestyle hopp?felix sa:Och där gick newschoolskidåkningen till historia!
(för er som inte fattade menade jag att jibbingen finns inte kvar)
Å andra sidan är det en naturlig utveckling, men blir mer och mer som freestyle.
Har redan upptäckt det^^marer sa:hahah lyssna vid 02:44
"hur ska jag komma in på dippan sen då?"