JP Aclair

freeride_nu

Aktiv medlem
JP Aclair
Nån som vet nån bra sida där man kan läsa om JP?
Jag har letat men hittar ingen bra.
Gärna några bra bilder på grabben.
Hörde att han nyligen gjorde en 1440. e killen helt beng eller?
David

JP Aclair
jag vet inte om jp har satt någon 1440 men något som är säkert är att en som heter Luc Verdon satte en 1440 mute grab på en tävling i Canada.

JP Aclair
Är det verkligen vettigt att du godtyckligt tar bort alla meddelanden du inte gillar? Censur kallas det och hör inte hemma här tycker jag. Även om det inte är av något vettigt slag så är det fortfarande en diskussion som det finns intresse för eftersom den fortsätter. Trots att du inte gillar det.

Jag tycker det skall vara fritt fram för alla att skriva vad de vill om vem/vad de vill. Tack för ordet.

SImpa

JP Aclair
I helvete att en människa kan färdas i luften och snurra 4 varv och ta med ena handen på en av plankorna...
för det första så är det typ ca 4 i världen som satt 1440 (på skidor) och att göra en mutegrab stannar ju roteratianen asevärt... så det borde vara omöjligt.

JP Aclair
Ehhm? umulig... Det er ikke umulig å sette en 1440 mute. Jeg & min snowboard kompis så TB8-infinity... Enheftig borad-film. Sjekk slutt scenen der.. der er det med en fyr med Salomon 1080 planker.. Han setter en veldig fun 1440mute

takk

JP Aclair
Du kan läsa en bra artikel om JP i ett gammal Freeze nummer, vet ej vilket men på framsidan droppar Rex Wehrman en driva.

kolla gärna in scandinavian freeskiing network
på www.SFNet.nu
hittills finns det inget om JP där men efter king of the hill hoppas vi ha fått med en intervju.

oscar

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp