Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sjuuuukt! Så gör man väl inte? Han är ju en legend!?Eric_W sa:Postat av:
anthony_B
"Hi Tony,
Some of the people I start the company with told me they will not renew my contract. I had nothing to say and no way to defend my case. The weird thing is that they did not try to talk about and see if we could find a way to work something out, they just told me that it was over, just like if I was skiing for salomon or K2... I shaped most of the skis for that company beside my riding and the original impulse to make it happen... It's kinnda rough I guess they are ways to talk to people you start a company with, or so I though.
I'm currently looking for a ski sponsor.
and enjoying the summer![]()
thanks for listening."
Wester är ju i och för sig sjukt tung. Skönare "jibber" får man leta efter (en av få som inte tror att han är så jävla gangster, utan åker skidor för att det är roligt samtidigt som han har en jävligt skön stil). I så fall tycker jag det finns andra i deras team som dom borde kicka..oscarius sa:BuuuHUuullllshiiiHIiiiit..
Folk passar på att göra sig av med skit i garderoben nu när de kan skylla på finanskris.
De har hellre lammkött i laget.
Menar...
Hur mycket tyngre är inte Regnier än Wester? (no offense, but seriously)
Jag håller med, och tycker att han är skitsoft.simonthyrberg sa:Wester är ju i och för sig sjukt tung. Skönare "jibber" får man leta efter (en av få som inte tror att han är så jävla gangster, utan åker skidor för att det är roligt samtidigt som han har en jävligt skön stil). I så fall tycker jag det finns andra i deras team som dom borde kicka..oscarius sa:BuuuHUuullllshiiiHIiiiit..
Folk passar på att göra sig av med skit i garderoben nu när de kan skylla på finanskris.
Menar...
får ta och hålla med här faktiskt, dels så sa dom ju att dom va tvungna att kicka hanaendrew sa:är det seriöst någon som bryr sig? han har sjukt ful stil och aldrig gjort något som imponerat på mig. bara för att man är grundare och har kört jävligt länge borde man inte ha någon fördel. skönt!
Hornbeck har väl mer än slagit igenom? Såg han för första gången i odaroloc för 3 år sedan tror jag och hans railåkning hade stått sig bra emot många av dagens pro skidåkare. Oscar däremot har väl kanske inte så stort namn på den internationella scenen men han är väl på gång som du säger. Men att säga att Hornbeck inte slagit igenom är väl synd att säga?Pizzaaugust sa:Vi kickar Julien och Anthony för vi har inga pengar. Men vi tar med Mike Hornbeck och Oscar Harlaut.
Tror att Anthony's utgångsdatum varit. Syns inte i skidfilmer längre osv. Iof tror jag att Oscar och Hornbeck drar mer folk nu och om dom slår igenom riktigt. Men att skylla på pengakris när dom har massa nya skidåkare på am teamet har jag svårt att tro på. Det är ju inte bara Oscar och Mike direkt, dom har ju sjukt stort AM team på både kläder och skidor.
Kanske billigare med AM iof, men 6 stycken sådana måste ju vara minst lika dyrt som två PRO som detsutom skapade märket. Håller iof till viss del med Aendrew men still.
Om jag inte missminnner mig är det just han som man hört tala om att han många gånger inte tycker det är roligt att åka skidor och säger att hans framgångar beror på att han tröttnar på skidor på vintrarna och därför kommer tillbaka motiverad efter sommaren. Säger inte att detta är dåligt utan mer en som talar sanning. Men att precisera honom med de orden anser jag är fel.simonthyrberg sa:Wester är ju i och för sig sjukt tung. Skönare "jibber" får man leta efter (en av få som inte tror att han är så jävla gangster, utan åker skidor för att det är roligt samtidigt som han har en jävligt skön stil). I så fall tycker jag det finns andra i deras team som dom borde kicka..oscarius sa:BuuuHUuullllshiiiHIiiiit..
Menar...
anthony är kvar på teamet och varifrån får du att armada har "ett sjukt stort AM team på 6stycken åkare"?Pizzaaugust sa:Vi kickar Julien och Anthony för vi har inga pengar. Men vi tar med Mike Hornbeck och Oscar Harlaut.
Tror att Anthony's utgångsdatum varit. Syns inte i skidfilmer längre osv. Iof tror jag att Oscar och Hornbeck drar mer folk nu och om dom slår igenom riktigt. Men att skylla på pengakris när dom har massa nya skidåkare på am teamet har jag svårt att tro på. Det är ju inte bara Oscar och Mike direkt, dom har ju sjukt stort AM team på både kläder och skidor.
Kanske billigare med AM iof, men 6 stycken sådana måste ju vara minst lika dyrt som två PRO som detsutom skapade märket. Håller iof till viss del med Aendrew men still.
Postat av:maartin sa:anthony är kvar på teamet och varifrån får du att armada har "ett sjukt stort AM team på 6stycken åkare"?Pizzaaugust sa:Vi kickar Julien och Anthony för vi har inga pengar. Men vi tar med Mike Hornbeck och Oscar Harlaut.
http://armadaskis.com/team/index.php#/national/ Menade National. AM teamet är grymtmaartin sa:anthony är kvar på teamet och varifrån får du att armada har "ett sjukt stort AM team på 6stycken åkare"?
Han har väll gått över till snowboarden helt..?slakline sa:vart har blaze bramwell (stavning) tagit vägen hittade han inte
Inget som jag har hört, men det kanske stämmer. Men exakt vad spelar det i så fall för roll, det är väl som du säger, bra att han vågar vara ärlig? Måste säga att jag personligen har mer respekt för en åkare som vågar vara ärlig när det gäller den saken. Sen är väl det viktigaste att han representerar Armada på ett bra sätt, samtidigt som han är en bra förebild för många yngre, vilket jag tycker att han sköter utmärkt till skillnad från MÅNGA andra jibbers där ute, som mest går in för att ha en tuff attityd och där skidåkningen verkar komma i andra hand.. Förstår inte varför det skulle vara fel att "precisera honom med de orden" (Jacob alltså)? Han åker väl skidor för att han tycker det är roligt och när han inte tycker det är roligt längre, slutar han. Det är väl ganska vettigt?v-larsson sa:Om jag inte missminnner mig är det just han som man hört tala om att han många gånger inte tycker det är roligt att åka skidor och säger att hans framgångar beror på att han tröttnar på skidor på vintrarna och därför kommer tillbaka motiverad efter sommaren. Säger inte att detta är dåligt utan mer en som talar sanning. Men att precisera honom med de orden anser jag är fel.simonthyrberg sa:Wester är ju i och för sig sjukt tung. Skönare "jibber" får man leta efter (en av få som inte tror att han är så jävla gangster, utan åker skidor för att det är roligt samtidigt som han har en jävligt skön stil). I så fall tycker jag det finns andra i deras team som dom borde kicka..oscarius sa:BuuuHUuullllshiiiHIiiiit..
Menar...