V
victorsallander
Guest
julklapp?
vad fick du i julklapp eller vad misstänker du att du kommer att få?^^
ha en riktigt god jul btw!
ha en riktigt god jul btw!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kan behövasjeppenator sa:en rakapparat!
Kan verkligen behövas, hade faktiskt en diskution med Titti om detta inatt!jeppenator sa:en rakapparat!
Ööh, hoppas du inte var seriös. Bara Jeansen lär vell knallat upp mot 2500 kr, skidor 5000, 1000 kr till mera kläder, parfymer och annat gojs. Btw står det på din press att du har Head mad mojo 70? Landade det på 10K eller?OneOfThePublicEnemys sa:Jl Jeans , emilio jeans , lee jeans , mexx parfym, protech audio hjälm, duntäcke ,termometer,vantar, deo , 2 frankdandy tröjor, 1000 kr till mer kläder , hårsprej ..... sen fick ja ett par "Head Mojo 80 jon olsson edition " som en tidig hjulklapp ;D hehe Kyss på er
Nej, men jag bara drog till med nått :PNFA sa:Kanske det, men en rakapparat är väl inte så dyrt?
Håller faktiskt med där ..BigAir sa:Tycker alla här verkar få onormalt mycket saker, resor till Egypten, Rakapparater och sånt dyrt..
lyckaN^ hur såg en spade ut då? :Omajs-e-bajs sa:en spade från första världskriget
Luktar du illa eller?Israelsson_SNS sa:3 hårvaxburkar - 1 pack med pumadeo å annat luktagottgrejs - en axesprayflaska - 2 axe duchgel - 1700 kr - 2 thsirts - och en långärmad tröja.
alla verkar typ rika gämfört med mig ahah ..
folk är inte bortskämda, dom som varit snälla får fina julklappar:D har du inte läst tomtekodex 0.6?^^analkrut sa:jävlar va alla är bortskämda :D haha
HAHA, man kan tro dethellbergarn sa:Luktar du illa eller?Israelsson_SNS sa:3 hårvaxburkar - 1 pack med pumadeo å annat luktagottgrejs - en axesprayflaska - 2 axe duchgel - 1700 kr - 2 thsirts - och en långärmad tröja.
alla verkar typ rika gämfört med mig ahah ..![]()
haha, exakt vad jag tänkte när jag läste det också ^^hellbergarn sa:Luktar du illa eller?Israelsson_SNS sa:3 hårvaxburkar - 1 pack med pumadeo å annat luktagottgrejs - en axesprayflaska - 2 axe duchgel - 1700 kr - 2 thsirts - och en långärmad tröja.
alla verkar typ rika gämfört med mig ahah ..![]()
isfl var du sämstWaster sa:Dena tråd verkar bara ha ett syfte! SKRYTA
268,50:- av mormor! Räcker väll till lite valla!
låter soft med xbox 360, finns det eller kommer nått ssx spel komma ut?Flurre sa:Jag fyllde år i onsdags så jag fick allt i ett samtidigt och det blev då ett Xbox 360, völkl gotama 190, salomon x wave 10, lite pengar och sen kläder och annat krimskrams!