Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det nått som heter Bäst & Sämst i det här sammanhanget?victorsallander sa:isfl var du sämstWaster sa:Dena tråd verkar bara ha ett syfte! SKRYTA
268,50:- av mormor! Räcker väll till lite valla!
vad bortskämmd du är "bajs marker bindning"victorsallander sa:vad fick du i julklapp eller vad misstänker du att du kommer att få?^^
själv fick ja skidor pjexor,bajs marker 12.0 bindning, en resa till hemsedal ipod årskort,kläder och annat böz
edit: fick 2k nyss av mor och fars föräldrar :D
men alla kanske inte helt serriösa?Millionaire sa:Fan, bara massa bortskämda brats som har varit o satt sina spår i den här tråden ju! Vem fan får 15 tusen?
Detta var det värsta:
"Jl Jeans , emilio jeans , lee jeans , mexx parfym, protech audio hjälm, duntäcke ,termometer,vantar, deo , 2 frankdandy tröjor, 1000 kr till mer kläder , hårsprej ..... sen fick ja ett par "Head Mojo 80 jon olsson edition " som en tidig hjulklapp ;D hehe Kyss på er"
www.jiggy.se?
jag valde bindnig själv och sedan efter köpet läste jag recensioner om dom och då började jag kalla dom för bajs för jag blev blåst av dom i affären då dom sade att dom skulle vara jätte bra.Deespin sa:vad bortskämmd du är "bajs marker bindning"victorsallander sa:vad fick du i julklapp eller vad misstänker du att du kommer att få?^^
själv fick ja skidor pjexor,bajs marker 12.0 bindning, en resa till hemsedal ipod årskort,kläder och annat böz
edit: fick 2k nyss av mor och fars föräldrar :D
allt det där går ändå på typ 10 k !
själv fick jag jacka, lite andra kläder, stavar och pengar
ja! om du sa att tråden var till för att skryta. du var sämst på att skryta, fattar du eller?Waster sa:Finns det nått som heter Bäst & Sämst i det här sammanhanget?victorsallander sa:isfl var du sämstWaster sa:Dena tråd verkar bara ha ett syfte! SKRYTA
268,50:- av mormor! Räcker väll till lite valla!
det är as kul med sånna adaptar på LAN^^ för då kan man koppla typ en annas bildskärm eller datorn och stänga av så tror dom att datorn är pajj, mkt nöjje!Wippeh sa:jag summerar mina julklappar
mest hi-fi: Rakappareten!
helt oväntat: 3l vattenpåse till ryggsäck, fiffig grej som jag aldrig tänkt på att ha!
lätt bäst: Sockar! stickade tjocksockar som jag önskade å ett par elitesockar till pjäxorna
från farbror: chokladask och trisslott. dock lika spännande varje gång att skrapa den där förjävla lotten som i år faktiskt gav utdelning, hela 25krX2!!!! 50kr alltså
dyraste godset: fondpengar låsta i 3 år
behövligaste klappen: Jacka!! tack och lov ny jacka. känns på något sätt slitet att gå med sin hellyhansenjacka med pajjade dragkedjor som drar kallt så äntligen så har man en ny! å inte behövde man köpa den heller
största frågetecknet: en julklapp från farfar vars sinnen ibland kan tyckas vara disorienterade och diffusa. bakom pappret låg det en kartong till en matvåg, så jag sa genast till min kusin som är inne i "knarklangning" och tydligen kör med bäddmadrassen som bank att den här kan du nog få av mig. men för säkerhetsskull öppnade jag och det visade sig vara adaptrar till eluttagen med fjärrkontroll som gör att man kan slå av strömmen till vadfan man nu behöver det. praktiskt? ja, kanske men nu bor jag hemma och min far är alldeles tokig i timers. allting går på timers av nått slag eller står på.
sen the usual cash och helt nytt för mig, en resväska!
God jul.
jag förstår dom faktiskt emilemilsund sa:Min familj verkar vilja att jag ska flytta så fort som möjligt eftersom jag får massa jäkla hemmagrejer hela tiden! Glas och tallrikar, vitlökspress, grytlappar och ja fasen vet allt.. Iofs hade jag inte önskat mig något mer än ett ryggskydd, så jag fick ett ProtecVerkar grymt skönt!
Sen lite kläder och nya pedaler till cykeln.. mums
godjul på dig VincentDave_Spruce sa:bortskämda brats.. själv fick man en joddlande nallebjörn från Bayern, thats it.. god jul på er, på spriten igen