julklappar...

julklappar...
Som dom flesta andra...Vi öppnar julklapparna efter kalle.
jag tror att jag får en ryggplatta och så fick jag en tidig julklapp för cs 1 månad sen som var nya pjäxor.God Jul alla!

julklappar...
Till mig kommer tomten med en veckas skidåkning i Chamonix v 1. Kanske med en hjälm och ett par handskar också om jag har tur...

julklappar...
Tomten kom med ett par p3 och lite tillbehör :P till mig !!! för någon vecka sedan sen får man väl lite efter kalle åxå om man varit riktigt snäll

julklappar...
Snö på julafton! Här i skåne då...snöar som fan =) typ 2dm nu
Sen får jag en resa till cham o en ryggplatta

God Jul

julklappar...
Nu är Kalle Färdigt o julklapparna öppnade... De blev ett årskort i Flottsbro backen här i sthlm o en ny skid hjälm =D

julklappar...
Ett par jakt-tum-vantar...utmärkta för skidåkning...likaså jaktstrumpor lär ju funka o hålla värmen! Sedan pengar så jag kan köpa ett par schyssta goggles!

julklappar...
tjena,

jag fick ett par Salomon 720, pjäxor, Pengar till ett par googles,

och det bästa av allt!: EN resa med en polare till Badgastein 29/1::: WEEEHOO!

julklappar...
Jag fick inget som har med skidor/snowboard att göra, men jag gav min flickvän en komplett snowboard och ett par Spy-goggles. Det är ju roligare att ge, har jag hört..

julklappar...
Fick en lavinspade, en Dakine Heli Pro, en prenumeration på Åka Skidor + Free Radicals Serious och sist men inte minst några decimeter snö. =D

God jul!

julklappar...
tomten var förbi med ett par 1080 å en jacka (HH Level för er som undrar) 1-2v före jul, han hade tydligen bråttom.

julklappar...
fick en lavin spade och snöflinger stora som femor...men men ,, bor man i limhamn stannar det inte länge på marken...:(...ha detunderbart...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp