Kanske hade underlättat för oss andra om du berättat vilken bräda du kikat på. svårt o gissa. Har inte Junkyard slutat med snowboards ?Thea02 sa:Hej, har hittat en snowboard från junkyard. Om det är någon kunnig så får ni gärna dela med er om det är en bra bräda?
Tack på förhand!
Detta är den ända informationen jag har, tror bara det finns en modell därifrån. Har hittat en ny begagnad men stämmer nog att de slutat sälja. Jag funderar bara på om den är något för mig, jag åker gärna i parken lite men mest i pisten och har åkt i ca 3 veckor sammanlagt.Ludd_3 sa:Kanske hade underlättat för oss andra om du berättat vilken bräda du kikat på. svårt o gissa. Har inte Junkyard slutat med snowboards ?Thea02 sa:Hej, har hittat en snowboard från junkyard. Om det är någon kunnig så får ni gärna dela med er om det är en bra bräda?
Tack på förhand!
Asså jag tänker att den borde duga då jag bara åker en vecka per år ca. Dessutom är jag ju som sagt rätt ny ändå. Eller?unsuspected sa:Förutom att den är slutsåld så är det säkert en okej budgetbräda men svårt att veta om den är bra för just dig då vi vet ingenting mer.
Då tycker jag att du ska hyra istället eller om du måste köpa en bättre beggad.Thea02 sa:Asså jag tänker att den borde duga då jag bara åker en vecka per år ca. Dessutom är jag ju som sagt rätt ny ändå. Eller?unsuspected sa:Förutom att den är slutsåld så är det säkert en okej budgetbräda men svårt att veta om den är bra för just dig då vi vet ingenting mer.
Håller med, vet du inte vad du köper så låt bliunsuspected sa:Då tycker jag att du ska hyra istället eller om du måste köpa en bättre beggad.Thea02 sa:Asså jag tänker att den borde duga då jag bara åker en vecka per år ca. Dessutom är jag ju som sagt rätt ny ändå. Eller?unsuspected sa:Förutom att den är slutsåld så är det säkert en okej budgetbräda men svårt att veta om den är bra för just dig då vi vet ingenting mer.